Co je dobré pro kanárka

Vyprávěli mi, že jeden vážený a úctyhodný profesor žije sám s kanárkem. Toho kanárka má moc rád. Přesto, každý den, když se vrací domů, tiše odemkne, tiše se připlíží ke kleci a na kanárka zvířecky zavřeští. Kanárek po celodenním pobytu v tichém v domě zoufale vylekán na chvíli zešílí. Pan profesor tvrdí, že adrenalinový prožitek mu prodlužuje život a vůbec ho celkově otužuje.

Nuže dobrá tedy…co mě nezabije…to mě posílí!!!

One comment on “Co je dobré pro kanárka

  1. silverghost napsal:

    to je ono, to mi chybíkanárek, kterého bych mohl děsit. nebo někdo, kdo mi strašením bude prodlužovat život? tak už zase nevím… :(

Zanechat Odpověď

