Rozklepla jsem vejce

…a v něm žilo kachňátko.

Bylo už docela hotový. Já pak taky. Zoufala jsem si. Pozdě!
Přesvědčena o tom, že vejce jsou bez života, chtěla jsem je rozklepnout psům, že jim je umíchám.
Kachňátko v plechovém hrnečku. Živé, ale života neschopné. Na některé života momenty se nezapomíná. Už navždycky zůstanu tou, co do plechového hrníčku rozklepla vejce s kachňátkem. A takhle, střípek za střípkem, stavíme mozaiku našeho života.

Na zbylých čtyřech už zase sebeobětavě sedí slepička liliputka. Je pro ně už přichystaný jezírko. Žijeme v očekávání.

2 comments on “Rozklepla jsem vejce

  1. Druandia napsal:

    Hmm:-( To na radosti nepřidá.

  2. Helena napsal:

    To tedy ne…

Zanechat Odpověď

