Raději už na nic nepomýšlím

Sousedi si místo utraceného Dana pořídili maličkou roztomilou zlatou labradorku Elsu. A rozhodli se, že nového psíka budou chovat venku, tak, jak se to dříve dělávalo. Jsou tepla. Elsa si zvykla snadno. I já si zvyknu.
Roztomilé štěňátko už od brzkého rána radostně poštěkává a vrčí na všechno, co se mu dostane pod čenich, ve snaze, co nejpečlivěji to rozcupovat. Vrčí štěňátkovsky roztomile, leč vztekle a vytrvale. Po ránu bývá plné sil a jeho zápasy ustávají až s úplným vyčerpáním. Pak se malá Elza znovu vyčerpána uloží ke spánku a já vyčerpána vstávám vařit svou první ranní kávu. Dnes v 5.35. Dnes je neděle. Všichni kolem spí. Kdybych se i já znovu uložila ke spánku a čirou náhodou znovu usnula, probudím se a budu na tom podivně rozespale hůř. To už znám. Tak se tedy přizpůsobím.

Stačilo jen pomyslet.

4 comments on “Raději už na nic nepomýšlím

  1. Mirka napsal:

    Záhady mého prostého blogu…místo „celý příspěvěk“ naskočil mi na červen „cely clanek“, ne, že by mě to až tak rušilo…taky se přizpůsobím.

  2. Lorrain napsal:

    nediv se ničemu.-)))Mě to taky začalo dělat psí kusy, zřejmě to je těma novinkama.

  3. Pokojíííík napsal:

    Ano přesně taka ještě mi zmizel Toplist :-D ; nejde aktualizovat atp… uf

  4. Lorrain napsal:

    PokojííííkTobě taky ne? Tak je to těma změnama. Já už se lekla, že jsem zase někde něco zmačkla, co jsem neměla.-))))

Zanechat Odpověď

