Já…jenom na chvilku se vrátila

Paralyzována, ztrácím se i v pouhé periferii velkoměsta. Potkávala jsem muže v kravatách a ženy v úřednických šatech. Sem snad už nikdy nezapadnu! Měsíc a půl bez mediálních vlivů. Bez civilizačních vlivů vůbec. Nic než skutečná příroda v nezvykle tropických vedrech, vystřídaných několikadenními nádherně divokými dešti. Rozpálená země se znovu rozbujela zelení.

Ještě ráno jsem roztápěla oheň v kachlových kamnech, svou ranní kávu vařila v konvici z Tibetu a chodila bosá v mokré trávě.

Málem jsem nenašla odvahu zamotat se do sítě, vejít sem, do svého blogu.

Jak zcivilizovat svou duši pěstěnou jen čtením starých knih a rozjímáním nad tragicky zoufalým údělem, byť nádherného, leč konečného, života člověka s jeho vědomím i nevědomím.

Nevědomá uložím se do snů, jenž se už dávno staly mou další skutečností, a budu doufat, že zítra možná „zlidštím“.

3 comments on “Já…jenom na chvilku se vrátila

  1. komatsu napsal:

    líbí se mi jak píšeš… i přesto že sem trochu mimo mísu.

  2. Mirka napsal:

    komatsu…I kdyby jsi se ocitl „uprostřed mísy“, nedokázal by jsi se zorintovat. Ten salát je až příliš důkladně promíchán. Některé ingredience jsem i já sama dávno zapomněla. Přesto bláhově míchám a dochucuju dál. Nesmyslně hledám, čím bych ho ještě více okořenila. Neznám ale míru. A tak se zase snažím tu ostrost něčím přebít. Lehce vyrovnanou chuť nemá nikdy. Naházela jsem tam toho už příliš.Bez chuti tedy ale rozhodně už být nemůže.

  3. happy napsal:

    :-)vítej zpět :-)a s tím polidšťováním to nepřeháněj – kdo říká, že civilizace je skutečně „lidská“ – kdo víc je člověčí? pomalu, jen pomalu!

Zanechat Odpověď

