Jednou dole a jednou nahoře

Hledali-li by jste někoho, na koho to opravdu padne, jsem tady.

Víc, než mým vlastním přičiněním, bývá to dílem osudu. Tedy náhod, shod okolností, atakdále.

A protože se ta období zatím tak hezky střídala, dnes nezoufám. Protože vím, bude líp! A protože ty výkyvy jsou tak nečekané a protože to dolu a nahoru je opravdu dolu a opravdu nahoru, nezabydluju se nikde.

Jsem-li nahoře, jsou se mnou i lidé kolem. Nečiním zásob a materiálních nákupů. Užívám a prožívám. S nimi. A teď se mi to vrací. Mám totiž kolem sebe samé úžasné lidi!

Tedy věřím, že dlouho jim „na krku“ nezůstanu. Dřív, než dopíšu knihu /na jejich radu/ „Od ústřic ke kořínkům“, budu zase jinde. Níž už to asi nebude.

I když?

22 comments on “Jednou dole a jednou nahoře

  1. TrendSpotter napsal:

    Kdybychom nebyliobčas postaveni před výkyvy, tak jednou nebudeme schopni jim čelit. Zaujalo mne tvé nezabydlení, prožívání a bytí zas jinde… Jakobych se v tom našel.

  2. Bára napsal:

    Teď nevím, jestli tu knihu opravdu píšeš nebo je to jen obrazně. V každém případě velmi příznačné. Pokud bych tu knihu psala já, bylo by to momentálně „Od kořínku ke kořínku“. ;)ALe zítra už možná zase jinak.

  3. Mirka napsal:

    Báro…tu knihu nepíšu…ale mám ji pěkně promyšlenou.A…od kořínku ke kořínku…dobrý základ pro pořadný zdravý kořen! K pěkně košatému plodnému stromu…

  4. Bára napsal:

    A zase jsme skončily u sexu. No, ostatně, kde taky jinde ;)

  5. Bára napsal:

    Mirko, jako bych to viděla. Víno, pohoda a hejno rozpitých motýlů …

  6. TrendSpotter napsal:

    ať ti slouží ke zdravíprotože nejlépe je pít víno s Mirkou… :)

  7. Mirka napsal:

    Báro…Ty jsi prostě výstižně trefná…!

  8. Bára napsal:

    Ještě že ne trefená, ale to možná taky. Občas určitě. Třeba teď – mám tady spoustu práce a dělám všechno možné, jen ne to co mám. Asi si rozdělám víno

  9. Mirka... napsal:

    Tak…dobrou…tu dnešní noc.

  10. Bára napsal:

    Dobrou všem

  11. Aja napsal:

    Dobré raníčko :-))Tak já si vesele žehlím:-(((( a tady to žije, :-)) Tedy doufám , že ještě žije ??????

  12. Mirka napsal:

    Ajo…zrovna jsem se marně snažila…poslat Ti mail…takže: Můžeš…jasně, že můžeš.A nežehli…je to hrozný zvyk…i když…zvládáš-li u toho rejdit po půlnoci na bloguje…?

  13. Aja napsal:

    dobrou noc :-(((A tak je to …. vždycky chodím pozdě :-((( Tak někdy příště PAPA a sladké sny přeji VŠEM

  14. Aja napsal:

    půlnoční rejda bloguje ::–))Ahoj Miruš, Tvoje zpráva se mi neukázala, tak jsem to vypla. Zvládám-li u žehlení blog ???? Jistě žehlení je nezáživná akce a pokud je nutná tak se chci pobavit :-))

  15. Pokoj82 napsal:

    Re: A samozřejměPít se musí s mírou nebo s Mírou ? ;)

  16. Aja napsal:

    e-mail Ajaajadavidova@seznam.czVčera kamarádka Irenka moje, volá – sama životem pluje:-)Srdce zlomené již řadu let,kolem však mění se svět :-)Srdce velkým klíčem zamčené, šedá ač mladá tvář!!láska zahyne!!Ráno moudřeší večera :-))))) Probouzí se šelma v těle dřímající,nestačí být ženou děti rodící.(žehlící):-)))))))))))))))))))Šelma důležíta je AŤ ŠELMA ŽIJE!!!NEPŘEŽÍVEJ OTÁZKAMA, PLUJ S ÚSMĚVEM PŘIJÍMEJ,NEBOJ SE ZMĚN:-))—— STRACH ZABÍJÍ ——

  17. Mirka napsal:

    Ajo…úplně jsi mě vystrašila!

  18. Aja napsal:

    čím

  19. Bára napsal:

    Koukám, že se to tady změnilo na ICQ

  20. Mirka napsal:

    Pokojíku…myslím, že Ty míru zvládáš dokonale.S Mírou je to horší…míru nezvládá!Rozhodně lepší je to ale s Mírou!

  21. Mirka napsal:

    Ajo…Otevřu svůj optimistický, byť šedočerný, blogíček…a bafne na mě ten STRACH co ZABÍJÍ…!Ale neboj…to jen žertem…

  22. Aja napsal:

    Mirískuneboj a nelekej se je to v poho:-)) Blogíček nepoškozen, nemůžu si pomoct stává se mi to jen tady, jako by mi to někdo do hlavy strčil. Možná že si to někdo potřeboval přečíst.Za povolení děkuji, ze života veselé i trapásky jsou nejlepší a lidi se potřebují bavit. Ještě jednou děkuji a přeji klidný den. Á

Zanechat Odpověď

