Pro jednoho dřevorubce

Co s něhou skládá mi k nohám mohutné kmeny.

Topím břízou v krbu. Pořád v něm topím. Živý oheň je pro mně životní potřebou. Stejně jako horké koupele.

Po opojné horké lázni pohodlné křeslo u živého ohně. Jemné froté a láhev dobrého vína. Nirvána je dovršena. Pak jen vlastní mámivé myšlenky.

Nikdy už nechci zůstávat někde, kde to teple neplápolá. V lese, který mi přinesl ty slastné rozkoše bych mohla zabloudit. Ty stromy byly ale bez života. Předaly mi svou mízu.

V krbu teď plápolají polena z té obrovské staré břízy. Co nepřežila loňské sněhy.

10 comments on “Pro jednoho dřevorubce

  1. TrendSpotter napsal:

    nikdyneříkej NIKDY :)

  2. Aja napsal:

    MirušZní to moc útulně, ale změna je život.Možná jen ještě :Jemné froté dirky a láhev dobrého vína :-))

  3. Mirka napsal:

    Ano, TrendSpottere…vím to! Kdybys jen věděl, jak dobře to vím! A přesto! Je to snad jedno z nejpoužívanějších slov mojeho slovníku.Nikdy už nebudu říkat NIKDY!…tohle mi nevyjde.A moje nejpoužívanější slovo? „úžasný“…Nejlépe ve spojení „naprosto úžasný“.Či, jak trefně poznamenávají dva mí kamarádi:Naprosto úžasný! Viď, Olegu!V jisté komunitě lidí, ačkoli mě mnozí z nich ani neznají se dokonce prý už zaběhlo:“Je to prostě úžasný! Jak by řekla Miruš.“

  4. Mirka napsal:

    Ajo…ZMĚNA JE ŽIVOT….celé roky jsem tím žila a měnila jak o život.Teď už mě od krbu nic nedostane./Trendspottere…neříkám NIKDY!/Takže děkuju Ti za Tvé pozvání na mém odkazu. MISS ORIENT bude beze mně.Přeju Ti ale krásný orientální večer!

  5. Daves napsal:

    Prostě ….hezky:) hezky se to čte:)

  6. Aja napsal:

    Mirušděkuji za přání krásného večera, ale bohužel nebudu mít vůbec čas si ho vychutnat a po první půlce odjíždím domů. Jen jsem chtěla nabídnout volné vstupné. Máš pravdu lépe je u krbu, když koukám z okna….:-((

  7. Mirka napsal:

    Ajo…i tak děkuju.A ještě…ano…ta jemnost mého froté je dána jeho stářím.

  8. Aja napsal:

    MirušChápu tvůj župan ??? :-)) Mám také heč:-) jeden složený dostala jsem ho již veeelmi dávno od své maminky, snad už jen památka a díky tomu bez direk.

  9. TrendSpotter napsal:

    :) už vím jak mi můžeš říkat.

  10. Mirka napsal:

    TrendSpottere…budu Ti říkat tak, jak Ty si to budeš přát…jak Ty sám sobě budeš říkat.Ale možná, že už pro mně zůstaneš navždy TrendSpotter…i když Ti budu říkat jinak.Ale stejně se na to těším. Na tu změnu, kterou tuším…

Zanechat Odpověď

