Změňte způsob myšlení a změníte svůj osud

Dr. Joseph Murphy je člověk věřící v Boha. Já ne.

Já věřím svým smyslům.

Ale věřím taky v MOC PODVĚDOMÍ.

Věřím, že naše myšlenky působí na naše podvědomí a naše podvědomí ovládá naše tělo a náš život.

V jiné zázraky nevěřím.

Myslím, že každý z nás si může „vsugerovat“, co sám chce. Nebo si nechat „vsugerovat“, co chtějí druzí. Uvěří tomu. Chová se podle toho. Může ovlivnit svůj život i životy druhých.

Nevěřím, že někdo má zázračnou moc uzdravit. Ale věřím, že „víra tvá tě uzdraví“. Uvěřím-li, ve své uzdravení, uzdravím se. Věřím tomu, že naše podvědomí může skutečně ovlivnit zdraví našeho těla. I jeho krásu.

Že dokonce může ovlivnit i náš materiální svět. Věřit si, že dokážu. Třeba i to, co se zdá právě v téhle chvíli nemožné.

Věřit si. Nepřipustit myšlenkám pochybnosti.

12 comments on “Změňte způsob myšlení a změníte svůj osud

  1. Aja napsal:

    MirušCítím, že není co dodat!DŮLEŽITÉ JE MÍT ZDRAVÍ ROZUM , PAK PODVĚDOMÍ MÁ VELKOU MOC.

  2. Mirka napsal:

    Ajo…je toho ještě hodně, co dodat.Pojmu to jako seriál. Pěkně po částech.

  3. Aja napsal:

    Pro tento článek není co dodat, ale na ten seriál se velice těším. Nejen čtu ,ale hlavně souhlasím !!!Teď odcházím se zdravím rozumem doufám, pomáhat nerozumným s podvědomím.Ahoj zítra

  4. TrendSpotter napsal:

    sebedůvěra a síla vůleto je to, co bychom si měli navzájem dodávat :) Ano, toto bych rozhodně potvrdil.Mirko, s tím seriálem jsi mě potěšila ;) Temat je velmi mnoho!

  5. Daves napsal:

    jakjá věřím v jedno ze svých hlavním mot: ,,Ve všem si věř, jinak všechno posereš!“

  6. Mirka napsal:

    Ano Dave…i takhle se to dá říct…

  7. Daves napsal:

    Ano Mirko…ale tys to napsala líp:)))

  8. Pokojííík napsal:

    Já věřím …že ti, kteří (si) moc věří pak mají problém (u)věřit i skutečnostem. Vše je relativní ;)

  9. Aja napsal:

    také znám lidi, kteří plni sebedůvěry vše pos…… , ale těm právě chyběl ten zdravý rozum. Ovšem z dnešního dne mi zbyla otázka ,,co je to zdravý rozum“ Nerozumní mají natolik vyspělé duše, že “rozumní“ by se mohli učit.

  10. Aja napsal:

    ach jo koukám :-§ že jsem o něj nadobro přišla, ovšem pokud kdy byl. Hlásím se do prvé třídy. :-§ Mějte se krásně

  11. Mirka napsal:

    Pokojíííku…jistě…všechno je relativní.Jaká je tedy skutečnost?Každý ji vnímáme svým vlastním nesdělitelným pohledem. I když by jsme stáli vedle sebe, vidíme stejnou věc každý z jiného úhlu. Toho svého.Třeba barvy. Určité barvy vyvolávají ve mně jakési vzpomínkové pocity, které nejen, že nejsem schopna sdělit jiným, ale nedokážu je ani sama v sobě znovu vyvolat.A v tuto chvíli stala jsem spíše medúzou než člověkem.Jsem bez těla, bez myšlenek, bez emocí. Došla mi zpráva, že umřel můj strýc Josef.Už jsem nechtěla psát žádný další listopadový nekrolog.Ale ten můj článek byl o tom, jak vědomě ovlivňovat vlastní podvědomí. To podvědomí, co pak ovlivněno pozitivními nebo negativními myšlenkami, řídí naše kroky. Kreslí rysy naší tváře!Jaké by měly být v tuto chvíli moje myšlenky. Jaký podnět mám dát svému podvědomí? Vím to. A budu si to opakovat tak dlouho, dokud neusnu.

  12. Andel napsal:

    Murphy byl skvelej!Myslim, ze to opravdu funguje. Rozhodne pozitivni mysleni nemuze byt neprospesne!

Zanechat Odpověď

