Každá myšlenka něco způsobí

Nebudu myslet už na nic, co by mi mohlo škodit, nebo mě mohlo zranit.

Podvědomí nás totiž bere za slovo!

Nebudu už tedy říkat: „To nemohu dokázat. Na to nemám.“ Co říkat! Nebudu si to vůbec myslet. Ani na to nepomyslím. Na to, že bych snad něco nedokázala, kdybych to tedy opravdu chtěla. Maximálně tak si řeknu, teď se do toho nebudu pouštět, ale kdybych chtěla, zvládnu to. Hned se cítím tak nějak silnější. O hodně silnější! Mám tolik energie! Vložím ji před usnutím do přesvědčování svého podvědomí. Jsem stále stejně krásná. Jsem stále stejně krásná. Jsem stále stejně krásná. Už teď cítím, jak mi krásní tvář.

16 comments on “Každá myšlenka něco způsobí

  1. Aja napsal:

    MirušOvšem pokud to mysl přijme…. Svojí krásu musíš přijmout celým tělem i zrakem, pak ji příjme podvědomí i mysl.Krásné jsme jistě všechny to je stopro a šikovné také, ale zásady atd se občas z různých důvodů rozpadaj. Já bych dnes pouze spala a nezaměstnávala podvědomí nech ho ať si také odpočine. :-))Jsem příjemně Prahou unavena, tak nechám všechny své buňky odpočívat. Sladkou , dobrou a klidnou noc Krásná a úžasná Miruš

  2. Laco napsal:

    Copak?Pán v Zeleném nepřijal pozvání na kafe?

  3. Zkrásnělá Mirka napsal:

    Sarkastický Laco…ráda Tě vidím na svém blogu.

  4. Mirka napsal:

    Ajo…tohle mi nedělej…přestanou mě mít rádi!

  5. Aja napsal:

    MirušOmlouvám se a přísahám , nikdy to již neudělám. Ještě mi prosím napiš co jsem provedla .

  6. Mirka napsal:

    Ajo…já se v tom raději nebudu už rýpat.Ale…nic jsi neprovedla.

  7. Aja napsal:

    MirušMožná bys měla, někdy je to potřeba :-)

  8. Aja napsal:

    Možná bych mohla vysvětlit, kdyby se rýpalo :-)

  9. Mirka napsal:

    Ajo…když Ty jsi na mně tak hodná…že mě chvílema napadá, jestli se za tím neskrývá nějaká ironie.

  10. Aja napsal:

    MirušAha můj handicap,mám ráda lidi a děti, když někdo potřebuje a já můžu tak pomůžu:-))neptám se proč a zakolik. Říkám a píšu to co právě cítím a bez ironie. Rozbrtila jsem všechny své zásady a ponechala jsem si pouze ty, co nedrtí mě. Stále jsem ve válečném stavu s časem, fakt se snažím být všude přesně na minutu, ale někdy to nevyjde :-( Nesnáším žehlení :-(To jsem já bez ironie

  11. Mirka napsal:

    Ajo…tuším Tě takovou…

  12. Aja napsal:

    MirušAno a všichni to vědí, jsem průhledná a průhlednou přez všechny kopance zůstávám. Kopance jsou zážitky, prožitky ……….

  13. Mirka napsal:

    Ajo…snad…pokud je ovšem člověk tak trochu masochista.Vím…zážitky a prožitky neznamená vždycky pozitivní. Prý i ty negativní bývají prospěšný…

  14. Aja napsal:

    MirušMasochista nejsem :-))))) a již přijímám všechny prožitky a žážitky. Drtila jsem ……….

  15. Mirka napsal:

    Ajo…někdy se vyjádřím dost neobratně. Vím, že nejsi. Taky vím, jak strašně jsi vnímavá, citlivá a milá!

  16. Aja napsal:

    MirušTvůj masochista nebyl neobratný, byl vtipný :-))) Vždyť jsem to tak v podstatě napsala . Někdy průhlednost má se hodí ač neznáš, víš. Děkuji

Zanechat Odpověď

