Kvalita vydrží!

Ještě pořád je mám. Ty malý nůžtičky značky Solingen. Jenže jsem je nekoupila.

Strašně to tam fouká. Na Budějovický. Vždycky to tam foukalo. Procházela jsem kolem DBK a měla hlad. Naproti mně přicházel smutný muž. Byl to komik. Slavný komik.

– Slečno, víte, že jste moc hezká.

Věděla jsem to.

– Vím to.

Nešla by jste se mnou někam na oběd?

– Šla. Mám hlad. Šla bych ale, i kdybych ho neměla.

Byla jsem ve výhodě. Klamala jsem tělem. Slečno se ženám v tom věku už moc neříká.

A pak mě začal volat na Pragokoncert. Zvát „na skleničku“. Možná i proto, že se mylně domníval, že znát někoho z Pragokoncertu by mu mohlo být ku prospěchu. Zrovna byl totiž režimem zavržen. Měl tedy spoustu času. Většinou jsme chodívali do Café Columbia. Bylo to blízko a líbilo se mi tam.

A pak mě jednou pozval k sobě. Na předváděčku. Něco napsal a natočil a rád by věděl, jak na to lidi budou reagovat. Slyšel mě totiž smát se v kině. A viděl mě v tom kině plakat.

U něho doma to opravdu vypadalo na nějakou připravovanou předváděčku. Žena přichystala dokonalé pohoštění. Nebyla ale doma. Nikdo tam nebyl. Jen my dva.

Smála jsem se při té předváděčce. Bylo mi ho trochu líto. Všechno jsme snědli.

A pak se na mě podivně vrhl. Mohla jsem s tím počítat. Snad i počítala. Jenže! V mžiku jsem byla v koupelně. Zamčená. Tam jsem si strčila do kapsy ty nůžtičky. Malinkatý, špičatý a neskutečně ostrý. Čekala jsem, že se zase na mě znovu vrhe. A že já, ze srandy, ale odstrašujícně vážně, vytasím na svou obranu ty nůžtičky.

Už se ale na mě nevrhal. Překotně koktavě se omlouval. Celou cestu, když mě vyprovázel.

6 comments on “Kvalita vydrží!

  1. Laco napsal:

    KomikMyslel jsem, že k úspěchu u žen stačí být ZÁBAVNÝ…

  2. Mirka napsal:

    Laco…zábavný snad ano…jenže komický?

  3. silverghost napsal:

    ano, všeho s mírou. i s Mirkou :)))

  4. sunfreedom napsal:

    Budějovická… Hmmm :-)))No, tohel je docela psycho, čekal jsem, že s eještě jednou vrhne a ty mu třeba.. omylem.. vypíchneš… oko? :-)

  5. Mirka napsal:

    Sunfreedome…Budějovická…?

  6. sunfreedom napsal:

    No. Budějovická :-) Ukončete výstup a nástup, dveře se zavárají. Příští stanice, Kačerov.

Zanechat Odpověď

