Podivné libůstky

Zamyslela jsem se. To dělávám. A pak někdy začnu mechanicky, podle toho nad čím jsem zamyšlena, dělat ty věci. Třeba si jemně okusovat vnitřní stranu rtů nebo prsty žmoulat konečky vlasových pramínků. Při dramatičtějším zamyšlení okusovat kůži na konečcích prstů.

Jedna moje kamarádka nenechá na pokoji jediný pupínek, který by se dal vymáčknout. Bez ohledu na to, jestli je její, či někoho jiného. A jeden muž, kterého jsem znala, se naopak zase dožadoval, aby mu byly prohlíženy záda, jestli tam nemá něco na vymáčknutí.

Dva chlapci mých přátel se dloubají náruživě ve svých nosních dírkách. Užmoulají pak kuličku, kterou snědí. Fofrem se vzdaluju.

Další z mých kamarádů si okusuje nehty tak intenzivně, že má opravdu prsty jak paličky na buben.

A ještě bych si určitě vzpomněla na další a další z těch libůstek. Kde se berou?

A právě teď myslím na zítřek a rty mám z toho celé prokousané…

17 comments on “Podivné libůstky

  1. Aja napsal:

    Miruš, dnes mám kůžičku rtů uplně vykousanou, prsty ani nehty nekoušu, nos je také v klidu, ale pupínky mi vadí.

  2. Lorrain napsal:

    Mirko,nekousat-z toho se rádi dělají afty.-((

  3. Mirka napsal:

    Lorrain…já jen tak docela jemňoučce.

  4. muris napsal:

    prispeju svou troskou … moje spoluzacka ze skolky delala totez s nosem a jeho obsahem… v prubehu let (behem puberty) k tomu pridala i strupy (prave z vymackanych veci)… na zakladce v 9 to upgradovala – poskrabala se v zadku, jako predkrm suche z nosa a nazaver strup. mnamka :-P jetsli to dela dodnes…. nechci vedet!

  5. Mirka napsal:

    Muris…s Tebou to vždycky graduje. Normálně bych si myslela, že trošku blafuješ, ale zapomněla jsem na dceru mého kamaráda. Taky jí ty strupy. Celý rodině.

  6. muris napsal:

    Mirko…jak ráda bych… ale právě v té devítce jsem se byla ve své bývalé třídě podívat, prootže holky o otm pořád vykládaly… a nestačila jsem se divit… je to humus, já vím… (ještě bys mohla napsat o lízání zdí a kuřincích :))) … jo! a ja kdyz jsem byla mala, tak jsem taky pojidala….hmmm, obsah nosu :))) ale to bylo urcite tim, ze jsem ve skolce sedela u stolecku prave s vyse uvedenou :-D

  7. Mirka napsal:

    Muris…Tobě bych to prominula…i kdybych Tě v té době znala. Těm synům mojí kamarádky to taky promíjím.A ty kuřince!!! Jo…jo..jo..! Maminka mojí kamarádky z dětství to na ní práskla. Ale ona si to nepamatuje. Byla docela maličká.To lízaní zdí je jen nedostatek kalcia.

  8. muris napsal:

    Mirkojá si mylsím, že v těch 4 letech jsem byla roztomilá i se šušněm v puse :-D zdi jsou jasné, ale v těch kuřincích určitě taky něco bude – přece by to nefutrovali jenom kvůli barvě a zápachu??!! :-X

  9. Mirka napsal:

    Ajo…a proč jsi si jí vlastně dneska vykousala? Úplně.Já se zase docela vyblogovala. Jako ještě nikdy. V rámci odreagování. Vím totiž, co mě zítra čeká.

  10. Kyklop napsal:

    Mirko,jeden pacient, když byl zhoršený, tak měl také takovou libůstku – při potřebě si strkal prsty ke konečníku a pak je očichával… Pak se těmi prsty dloubal v nosu a … Ale jinak byl v pohodě :-)Mě by teda jako docela zajímalo, co Tě zítra čeká. Ty to víš a já ne, to je nespravedlivé… :-)))

  11. Mirka napsal:

    Kyklope…čeká mě ten pohřeb. No, to by ještě nebylo tak hrozný. Lidi prostě umírají. I blízcí. Ale gigantický pohřeb. Rodina mého strýce si stejně jako můj milovaný strýc, potrpí na velká gesta. Dnes už se nevozí mrtví v kočárech. Josef v něm ale pojede. Policejní kordon zastaví provoz a my půjdeme krok co krok z kostela k vykopanému hrobu. Nějaká hradní stáž tam bude troubit a…no já si teď ještě doliju a raději skočím k Tobě na blog.

  12. Mirka napsal:

    No…troubit tam bude hradní stráž…už si přestanu dolívat.

  13. Kyklop napsal:

    Mirko,promiň, tak nějak mi to nedošlo… jsem pako. :-(Ale na druhou stranu, až to přebolí, tak vzpomínka na kočár určitě jen tak nevyprchá. Nedávno jsem byl na jednom pohřbu a řekl bych, že byl takový odfláknutý – krom řeči kněze, která byla dobrá (pokud se tak dá mluvit o pohřební řeči…) a tak na mne působí ten průvod s kočárem celkem pozitivně = důstojné rozloučení…Máš ráda víno? Já také a mám to štěstí, že jsem se oženil do vinařské rodiny, která vyrábí hodně kvalitní a na soutěžích výborně hodnocená vína… :-)

  14. Mirka napsal:

    Kyklope…máš vážně štěstí.Víno? Koluje v mých žilách. Je to má životní filosofie.

  15. Aja napsal:

    MirušJen tak čtu píšu a koušu, uvědomila jsem si to hned po přečtení. Nu jak jsem již psala …v každé je něco znás. Pohřeb na kterém já měla souhrn všech emocí z kterých zůstala jen láska, byl po obřadu smutně veselí. Viděla jsem dlouho neviděné známé, příbuzné. Všichni pak společně jsme pojídali řízky, popíjeli vínko, vzpomínali se zlzama v očích a vyprávěli si veselé jeho zážitky či vtípky, žil převážně velmi vesele, vzpomínali jsme až do rána a s láskou dodnes:-))Jo :-))) a ty kuřince, já jim říkám slepičáky dřív tedy prý / momonek /:-))Pojídala jsem, už se nepamatuju proč, ale jedno vím jistě musel být pěkně suchej, bleee čerstvé a teplé faakt smrdí!!! :-§§§

  16. sunfreedom napsal:

    Uf, času málo, nestíhám číst… :-)Inu, každý máme svoje. Teda, nic z toho, co jsi jmenovala, vědomě nedělám. Jinak už je to „zítra“ asi pasé. Ale jsou tři ráno a mě čeká od devíti školení, jak vysvětlit středoškolákům, že černoušci jsou kamarádi. I don’t love multikulti. Ale jsou z toho prachy. No, příspěvek mimo, ale jsem nadopovaný Genmaichou, vynikající japonksý čaj. Doporučuji.Eh, tak čauky :-)

  17. Mirka napsal:

    Já…jak z obrazu Jakuba Schikanedera…v mlze prosvětlené pouličními lampami. Abych se nadýchala před usnutím. Na zítra rezervovali celou restauraci Palatino. Jenže já jsem tu „zadupávačku“ trošku předeběhla.Tak teď půjdu na chvilku spát…

Zanechat Odpověď

