Jsem opita

Vínem i prožitky.

Nemůžu nic ze svých pocitů vyjádřit. Ale přesto vyťukávám ty písmenka. Vyťukávám do noci svoje nic.

Přála bych si být v horách. V prohřáté roubené chalupě.

Jako bych psala Ježíškovi.

7 comments on “Jsem opita

  1. sunfreedom napsal:

    Já Ježískovi už nepíši. Od té doby, co jsem se stal ateistou… Ale přesto bych na tu chatu rád zavítal. Nějak cítím, i když to pro spoustu lidí může znít pateticky, že zrovna od tebe by se toho člověk mohl spoust naučit a dozvědět…

  2. Mirka napsal:

    Sunfreedome…asi předevčírem mě to napadlo.Jaké by to bylo? Kdybych uspořádala víkendový blogerský sraz v našem horském údolíčku.Představila jsem si, jak by jsme se tam sjížděli, my co se známe čím dál tím intimněji, aniž bychom se poznali. Jestli bychom se rozpoznávali.Patos! Moje přirozenost.To já se tu ale učím. Na bloguje.cz.

  3. Aja napsal:

    Tuším ,že by to bylo jistě zajímavé:-)Pro někoho tak trošku naruby …Virtuální svět byl mi cizí,známá mysl i duše, těla však cizí.

  4. Laco napsal:

    Bojím sePředstava setkání v horské chalupě je lákavá, ale bojím se. Podobně jako se bojím jít na filmovou adaptaci mé oblíbené knihy. Bojím se, že ztratím iluze o někom. Bojím se, že někdo ztratí iluze o mně. Bojím se, že by mohlo jít o víc než o duši. Moc se bojím.

  5. Mirka napsal:

    Laco…taky se bojím.

  6. Aja napsal:

    Laco ,Miruš !!!O víc než o duši ????????? ty jo už i jáMyslela jsem jen trošku naruby, jinak než v reálném světě. Juknem na osůbku proletí halö efekt a pak zkoumáme duši a srdíčko. Virtuální mi přijde naopak, jen je to trošku složitější, ovšem jen pouze pro tento případ.

  7. Dave napsal:

    fakt:)hezký:)

Zanechat Odpověď

