Až dneska vím, jak moc jsem včera bylo mimo

Jak myslíte, že se člověk cítí při mši v kostele plném ateistů?

Nevím to. Byla jsem mimo. Až pak jsem se trochu probrala do reality. Poznala nové lidi, svoje lidi. Osud to tak zamotal, že až teď, v jejich dospělosti. Vnímala jsem je i přes svou žitou zmatenost.

Jsme na stejné vlně. Máme společné cítění. Geny. Máme to tam. Uložený v chromozomech buněčného jádra.

7 comments on “Až dneska vím, jak moc jsem včera bylo mimo

  1. Aja napsal:

    Mirušje to smutné, to je jedna z emocí vté době ve mě, musel odejít, abychom se sešli a uvědomili si jak jsme všichni stejní!! Scházíme se dodnes a to je jedno z mnoha proč ho všichni milujeme a s láskou vzpomínáme. Snad jen, cítím to jen já ???…..Proč to nešlo tenkrát, když ještě žil??Mnoho krásných jsme mohli žažít chvil!!

  2. Mirka napsal:

    Nad hrobem…dojatě oplakáváme toho, který zemřel. Taky ale všechny ty, kteří zemřeli před ním. A ty, kteří zemřou po něm.A taky naší vlastní smrt.

  3. Aja napsal:

    již jsem děkovala za otevřený šuplík:( ale že ho budu přerovnávat jsem netušila, je to v životě důležité a ty to zvládáš a doufám ne jen u mě na 10% !!Oplakávali jsme tenkrát a společně každým rokem na dušičky …… Vtom týdnu slaví pár sestřenic a bratranců narozky, společně na hřbitově obcházíme, zapalujem svíčky a oplakáváme taťku, babičku, dědu a všechny příbuzné :-(( Večer však se scházíme ještě vzpomínat s těmi kteří ještě slaví život svůj a svých dětí. Nejsou již snámi , ale žili stejně vzpomeň,smáli se a plakali ve stejný den.

  4. Mirka napsal:

    No počkej Ajo…na 10%…?

  5. Aja napsal:

    :-)))))))))))))))) xxxxxASI UTEKLA ???:-(( :- ))) Jasně ,že na 1000000000000000000000000000000%to já jen pro jistotu, kdyby nějaká chtěla zdrhnout :-))

  6. radka napsal:

    ten pocit znam velmi dobre, videt vlastni osud, skrzeva smrt nasich blizkych

  7. Mirka napsal:

    Dar smrti.Všichni jsme ho dostali. V tu chvíli, kdy jsme se narodili.A já slibuju, že tímto končí můj smutný listopad!!!

Zanechat Odpověď

