Pro Muris

Jestli navštěvuju fastfoody?

Když vyjdu nahoře na Václaváku z metra, zajdu si někdy na teplou toaletu do MacDonaldu. Nejdřív chvíli rozpačitě přešlapuju za frontou u pultu. V předstírání, že přemýšlím o tom, co si vyberu, až z té toalety vyjdu. Je mi to trochu žinantní využít té příjemné služby a nic si nedat. Nikdy si ale stejně nic nedám. Jen jednou jsem si dala kávu. Jenže všechno chce své. A ta káva? Neměla svého nic.

Ale jak chutnají hamburgery znám dobře. Jeden čas jsme pořádali MacDonaldové autoorgie při cestě na chalupu a zpět. Dokonce jsme měli vzadu na okně nějakou členskou známku. Vezli jsme s sebou kromě Andrého vždycky i nějaké jeho kamarády nebo kamarádky. Milovali to.

V MacDonaldu nám strčili z okýnka do auta obrovský pytlík se vším co Oleg, v jídle maximalista, objednal. Vonělo to celou cestu z Prahy do Hradce. A pak zase z Hradce do Prahy. Já si vždycky dala jedno. Hustou smetanovou zmrzlinu politou horkým karamelem. Připomínalo mi to dávnou slavnou cukrárnu U MYŠÁKA. Jinak mi stačila jen ta vůně. A je fakt, že byla mimořádná. A když něco zbylo, rozdělila jsem se psy. André ale už taky vyrostl. Tak jezdíme často sami. Bez Andrého. Bez kamarádů. A bez pytlíků od MacDonalda. A taky už nejezdíme přes ten Hradec.

Proti fastfoodům nic nemám. Nemám nic proti ničemu. Kdybych totiž začala mít něco proti něčemu, musela bych mít něco proti všemu.

7 comments on “Pro Muris

  1. silverghost napsal:

    Díky MirkoHlavně za tu poslední větu.

  2. paja=ostrovanka napsal:

    to mi prijde jako uzasna myslenka, ze nemas nic proti nicemu, jinak bys musela mit neco proti vsemu…. super.mimochodem, nahore na vaclavaku se v mekaci neplati za wc???

  3. muris napsal:

    i sobě samé :) díky

  4. muris napsal:

    ad mekáčoni tam to wc mají úplně nějak mimo, ne?

  5. Bára napsal:

    ad mekáčoni tam mají to WC tak mimo včetně obsluhy, která mě vytočí vždy, když tam vlezu. Dokonce jsem v září té paní věnovala jeden spot na blogu (O hnusné toaletní bábě) :))

  6. sunfreedom napsal:

    I LOVE McDONALD´S…schválně nepoužívám lovin´ it, protože je to gramatický nesmysl; pracoval jsem tam, stravuji se tam, neznám universálnější a lepší fastfood; snad jen subway :-)

  7. Mirka napsal:

    S tou toaletou…je to všechno pravda.Trochu jsem to odbyla. Proto jsem si vlastně tehdy musela dát to kafe. Začali chtít účtenku jako vstupenku. Protože tam začali chodit všichni, kteří tím metrem přijížděli.Ale jinak přiznávám…do MacDonaldů tedy na ty toalety chodím. Všude po Praze.A tak jsem to své chování tak trochu zunifikovala.

Zanechat Odpověď

