RED BULL aneb Objevila jsem novou rozkoš

 

Byl v Martinově pokoji. Šňupací tabák v červený krabičce. RED BULL.

A hned šňupu jako divá.

Šňupací tabák dnes zažívá celosvětovou renesanci. Lidé znovu objevili způsob, jak tabák vychutnat bez kouření a okruh přátel šňupacího tabáku se viditelně rozrůstá. Přispělo k tomu sílící vědomí zodpovědnosti vůči okolnímu prostředí. Navíc šňupací tabák je už odedávna široce rozšířená a povzbuzující záležitost. Dokonce i lékaři hovoří o vítaném uvolnění dýchacích cest, čímž lze předejít onemocněním z nachlazení.

9 comments on “RED BULL aneb Objevila jsem novou rozkoš

  1. Tosk píše:

    Děda šňupal, tatík taky, tu modrou minikrabičku s hnědým nápisem vidím dodnes. Ale právě proto mě to spíš odpuzuje, než přitahuje. Možná za pár let/až kluky pošlu do světa na zkušenou? Hlavně aby to nebyl perník atd.

  2. Daves píše:

    No:)))Hlavně ať to nedojde k závislosti, to už je pak horší….:P Já pokud vím, tak jsem to ještě ani neměl.:)))

  3. sunfreedom píše:

    Omlouvám se předem. Jsou to předsudky a mořná špatné, ale pro mojí osobu jsou to asociace. Asociace… tabák = cigáro = něco co mi škodí. Nevím jak je to se šňupacím… Nikdy jsem to nezkusil. A že jse toho zkusil a zkouším permanentně 🙂

  4. Mirka píše:

    Nebojte…nechám toho…jen jsem si to musela vyzkoušet. Když jsem to tam tak našla. A taky jsem někde slyšela, že RED BULL dodává křídla. Ale to bude nejspíš o něčem jiném.Vlastně jsem do včerejška nevěděla, o co vlastně v tom šňupání jde. Proto jsem si o tom hned něco vyhledala na tom internetu. A je fakt, dýchalo se mi skvěle.Dva mí bývalí starší spolupracovníci na Pragokoncertu taky šňupali. Zvlášť ten jeden. Tak ty grify, ty mi jdou dobře. Mám to okoukaný.

  5. muris píše:

    Mirko…a co šňupali? Progokoncert mi zavání spíš koksem…

  6. Rowdy píše:

    Šňupání je fajn, neléčí, ale potěší 🙂 Asi jsi mne inspirovala k jedné vzpomínce.

  7. Mirka píše:

    Muris……jenom fámy.

Napsat komentář