Nepochopila jsem cenu zlata

A je toho mnohem mnohem víc, co jsem nepochopila..

Sedím tu v křesle zšeřelého pokoje a po sté si přísahám NEBUDU SE SNAŽIT PŘIZPŮSOBOVAT. Protože právě tohle dělávám. Snažím se přizpůsobovat, abych nedráždila. A přitom mi záleží tak málo na tom, na čem většině tolik záleží.

Ztvrzuji psaným svou přísahu.

Zůstanu už napořád sama sebou, nenechám se zneklidnit svou jinakostí. Už se nenechám znejistit.

7 comments on “Nepochopila jsem cenu zlata

  1. Bezy napsal:

    Kdyz tomu veris… ja bych si spis byl jistej opakem… at to chces, nebo ne, budes se prizpusobovat…s tim bohuzel nic udelat nejde…

  2. buteo napsal:

    Kdysi jsme se museli přizpůsobovat vůli jedné strany. Pak nás to přestalo bavit a dnes se divíme, co jsme nedotáhli. Dnes, přizpůsobit se myšlenkám politických špiček /napříč spektrem/ je páchání násilí na sebe samém pro blbost jiných. Nemá to dnes jednodušší nepřizpůsobivá menšina?

  3. Aja napsal:

    díky médiím jsem znejistila na celých deset minut, úžasný pocit :-X Jen doufám, že již příště budu jistější.buteoNeumím se přizpůsobit a mám pocit, že páchám násilí na sama sebe pro vlastní blbost. Ovšem nepatřím k menšině.

  4. TrendSpotter napsal:

    Blahopřeji k rozhodnutí. Buď sama sebou.

  5. Mirka napsal:

    Bezy…nejspíš to tak asi bude.Ale můžu si před spaním vytvářet naděje. Získávám tím jistou sebejistotu. Prostě. Věřím si pak. Nějakou chvíli.

  6. Daves napsal:

    děláš jen dobře:-)

  7. Mirka napsal:

    Od mé přísahy v prosinci 2006 už pár let uplynulo a já můžu hrdě prohlásit:

    Naplnila jsem svůj slib víc jak na sto procent!

Zanechat Odpověď

