Kde berete čas na život? aneb Chybí mi můj čas

Dny odcházejí tak rychle. Plním svoje nejnutnější životní potřeby a jsou tu zase noci. Hodiny mého času umírají jedna za druhou, upadají do zapomnění.
Zapomínám svůj život každou svojí mrtvou hodinou. Vzkřísím pak jen docela náhodou nějakou silnější vzpomínku. Třeba díky lahvi od vína naplněné mořskou vodou s oblázky.
Snažím se prožívat každý svůj krok, vychutnávat s požitkem i ten nejobyčejnější doušek černé kávy.
Ruším všechno, čím nechci žít a stejně nemám čas žít všechno, co bych chtěla. Přitom chci tak málo, vlastně.

3 comments on “Kde berete čas na život? aneb Chybí mi můj čas

  1. kaschika napsal:

    Tyhle pocity dobře znám. Už dlouho …

  2. Mirka napsal:

    Uplynulo už skoro deset let od chvíle, kdy jsem tenhle spot napsala. Čas se nepřestává zrychlovat. Zrychluje se čím dál víc a není to iluze. Je to fakt.

Zanechat Odpověď

