Ten autobus, co mi ujel?

Nevím. Bylo jich už tolik! Ale to jen proto, že jsem vždycky mohla jet jen v tom jednom.

Tenhle je ale ten, co jede do Kuita. Místní mu říkají Cangoniero.

Cangonierem asi taky nikdy nepojedu. Zase to slůvko! Nikdy se ho snad nezbavím, TrendSpottere!

fotky_angola_zdenka 142

Ten obrázek je dalším Martinovým angolským pozdravem. Nad tím včerejším, tedy nad komentáři k němu, mi smíchem vyhrkly až slzy do očí. Tak, abyste se nedivili, jak to, že mě může tak rozesmát stojící kamenný pyj. Byly to totiž tak trochu úlevné slzy dojetí. Ten smích je jen vyvolal.

To, když jsem ho tam viděla tak vzdáleného. Tak strašně strašně maličkého. S tím prutem v ruce. Pod tím obrovským kamenným pyjem. A s tím vším, co o něm vím. Třeba to, že domu nosí živé ryby, protože je zakázáno nechávat vykuchané vnitřnosti na břehu. Ani jamku nevykope a vnitřnosti nezahrabe. Je to zakázáno. A tak kuchá doma.

Celý život ho učím, že zákazy a příkazy jsou i od toho, aby se porušovaly. Koneckonců, jsou to zase jen lidé, kdo si je vymýšlí. Nechtěla jsem, aby se stresoval zbytečným, tak jako já se dříve stresovala. Už se nestresuju. Ničím. Tedy ničím zbytečným.

4 comments on “Ten autobus, co mi ujel?

  1. muris napsal:

    krásná fotka

  2. Bára napsal:

    zase je tak maličký…ale možná ta cesta vede do Prahy :))

  3. Mirka napsal:

    Báro…do Prahy ty jeho cesty ještě dlouho nepovedou.

  4. Pokojííík napsal:

    To je super fotkaA jinak souhlas – stres hoď do …

Zanechat Odpověď

