Neházejte mě napospas lvům

Pomyslete nejdřív na to, co je v životě podstatné. A co je podstatné míň.

Zamyslete se nad tím, kdo asi vymyslel slovo povinnost. A proč? A jaké nedozírné následky to lidstvu přineslo. A nezaměňujte to slovo se slovem odpovědnost. Odpovědnost vůči sobě, druhým, životu.

Dnes ráno jsem našla na klice pokoje, kde spí André, minutkovým lepidlem přilepen vzkaz.

Mamčo, nebuď mě, nejdu do školy. Už jsem se domluvil s tátou.

Později mi vysvětlil proč. Pochopila jsem to. Když jednou, dvakrát, vynechá…

Poklidil pokojík, vykoupal se, oblékl, zavázal vlasy do šátku, aby mu napadaly později při fotbálku do tváře a šel jí naproti. A hned zkouška ohněm. Cestou domů koupil holátko pro Buldoka. Budou ho společně krmit.

Před chvílí dorazili další kamarádi. A když jsem jim otevírala, jeden z nich z pod bundy vyndal tu láhev. Tu, co ji toužili pro mně koupit už včera. U Vietnamců občanku na nich nechtěli.

A tak jim teď připíjím. Připíjím na to, aby zůstali takovými, jací jsou.  Aby je nesemlel mlýn konformity.

11 comments on “Neházejte mě napospas lvům

  1. sunfreedom napsal:

    Nebojíš se sociálky?

  2. Mirka napsal:

    Sunfreedome…co to je? Nějaký strašidlo?

  3. Mirka napsal:

    Ne Sunfreedome…bojím se jenom lidské hlouposti.

  4. sunfreedom napsal:

    Ty časový mezery… To je stav zamyšlení, nebo jsi se šla někoho zeptat ;-)?To já se sociálky taky nebojim. U nás v rodině je vše krásně rozděleno :-) Cosiálka není strašidlo, ale ty lidi tam…

  5. TrendSpotter napsal:

    hlouposti…i konformity… tak těchto sudiček se bojím také…

  6. Mirka napsal:

    Sunfreedome…ty časový mezery…bylo čekání na Tebe.

  7. Mirka napsal:

    A mezi tím vším…jsem chlapečkům udělala kuřecí řízky, pohrála si s malým Atanáškem a něco si překládám.

  8. sunfreedom napsal:

    Tak promiň, polepším se v rychlosti reakce :-)

  9. Mirka napsal:

    Sunfreedome… není to Tvoje chyba…to jen já jsem nedočkavá.

  10. Magráta napsal:

    Za tohle jsem šťastná a snad i trochu pyšná. Že se moje dítě nenechává sežrat globální normalitou a jede si po svým :-)

  11. Mirka napsal:

    Magráto…i já.

Zanechat Odpověď

