Co život činí sladkým aneb Na co jsem myslela, když mi Oleg myl uši

Sexualita, výživa, pohyb, změna. Tohle činí život sladkým.

A sex je hnací silou naší psýché.

Kundaliní si ve mně někde dříme. A já ji asi nikdy neprobudím. Tu Hadí sílu. Ani nevím, jestli bych měla dost trpělivosti k soustavným cvičením tělesným i duševním. A nevím, jestli bych zvládla pravidelné a řízené dýchání.

Protože dýchat, to já tedy neumím. Dech zadržuju. Nejen při rychlém běhu.

Čtyřicet dní se udává jako nejkratší doba, ve které může hathajogín vzbudit Hadí sílu Kundaliní. To zase není tak dlouhá doba.

Jenže. Nejsem hathajogín.

7 comments on “Co život činí sladkým aneb Na co jsem myslela, když mi Oleg myl uši

  1. zuzi napsal:

    hadí síla se dá prožít i spontánně, třeba při orgasmu nebo když jedeš tramvají (popisuje John Bok…)… a nemusíš cvičit hathajógu … je to snad jedna z milostí …

  2. Hustofson napsal:

    jenže..někdy ani trpělivost nestačí. Každý si musí prožít kroky vedoucí k cíli, jinak na ten cíl nedosáhne, jakkoliv bude trpělivý. Stačí snad 7 let, jako v Tibetu? Ani mě ne. Nějak ostatní zmlkli, asi nevědí o čem je řeč… :)

  3. Mirka napsal:

    Zuzi…John Bok je náš kamarád…kde to popisuje?

  4. Mirka napsal:

    Hustofsone…já věděla, že Ty budeš v obraze.

  5. zuzi napsal:

    už jsem tady!Mirko, omlouvám se ti, spletla jsem si dva hochy, byl to Egon Bondy a kniha se jmenuje Prvních deset let. Je fakt, že chtít nestačí, většinou TO přijde, když už to vůbec nečekáš :o)))

  6. Mirka napsal:

    Zuzi…díky.Jinak Zbyněk Fišer alias Egon Bondy je taky mým velkým oblíbencem.

  7. zuzi napsal:

    Tak to mě těší … já je mám taky ráda… ta kniha se mi líbila a věřím, že tobě by taky. AHOJ!

Zanechat Odpověď

