Svůdný malíček

„Spatřil jsem tvůj malíček u nohy a hned jsem věděl, že jsi ta pravá.“

Vzhlédla jsem zaskočena:

„Většinou si nejdřív všimnou mých palců.“

„Malíček u nohy řekne za ženu všechno.“

A tak jsem si těch malíčků u noh začala všímat.

 Jenže…když jsem se dostala k obnaženému malíčku muže, bylo většinou už pozdě.

7 comments on “Svůdný malíček

  1. Bára napsal:

    Mirko, nejen že už bylo pozdě, někdy už bylo i po všem :)

  2. Daves napsal:

    ehm:…:Dnikdy není pozdě:))) i když … všeho moc škodí:)))

  3. Lorrain napsal:

    A já si vždycky všímala jiných partií.-))Nejsem „in“.-)

  4. Rowdy napsal:

    no, aspoň si člověk může říct „tak to bylo naposled“ :-)))

  5. Hustofson napsal:

    Báro, počem?to jako po rozvodu, nebo po pohřbu?

  6. Nena napsal:

    A o čem vlastně vypovídá? O genetické výbavě nebo kontu? :)

  7. Mirka napsal:

    Neno…tak snadné to asi nebude.V prvé řadě to jistě vypovídá o zacházení s malíčkem u nohy.I když možná, že nejen ta genetická výbava, ale i ta výše konta by se dala vyčíst.

Zanechat Odpověď

