Už si s ní nebudu zahrávat

Paralyzovala mě na několik hodin. Tak vzácných!

Popadla mě včera nečekaná touha vánočně televizně spočinout. Zůstala jsem tak s ovladačem v ruce a nechala se ovládat.

Odložila jsem ovladač a zůstala bez dojmů. V tu chvíli bych nebyla schopna napsat jedinou svou vlastní řádku.

Pocítila jsem tupou únavu.

10 comments on “Už si s ní nebudu zahrávat

  1. Aja napsal:

    Mám pomalý ovladač než začne ovládat už spím ;-))

  2. muvis napsal:

    A pohádky máš ráda? Nebo máš pohádkový život?

  3. Mirka napsal:

    Muris…to právě k vůli nim jsem se usadila do toho křesla. Jenže v tom nějak neumím chodit. V životě mi to jde líp.

  4. muris napsal:

    ale Mirko, včera nebyla žádná kvalitní pohádka! To bude tím! Všechny už hráli na ŠD!

  5. Daves napsal:

    jakověřím ti:)) proto se na televizi prakticky nedívám a počítač se snažím taky omezovat:)) ….

  6. Anonymní napsal:

    Určitě není optimální dlouhé civění na TV, a fakt si vybírám ,a podvolím se opravdu málokdy. No, sedět moc dlouho před monitorem PC, taky unaví, ale řekla bych, pokud si mohu vybrat,dávám mu přednost.Nejen pro info, ale hlavně pro blogery.Vždy mě potěší, kolik lidí není otupeno naším konzumním způsobem života a ač to vypadá, že mnohé dušičky uá mohou být okoralé, tady cítím ,kolik je citlivých lidí.Taková fajn sounáležitost.

  7. anina napsal:

    Předcházející koment, není anonym :)

  8. Magráta napsal:

    TV u nás spíš jako kulisa, stejně u toho vždycky něco tvořím. Ale to už je lepší muzika :-)

  9. Mirka napsal:

    Anino…hledáme se. A nalézáme se.Jsem ráda, že jsi vstoupila do mého blogu.

  10. anina napsal:

    Už jsem chodím dýlMirko, jen jsem asi nic nepsala.Spolehlivě mě dostal tvůj příběh s popelářem a nejen ten…

Zanechat Odpověď

