Snažím se pravdivě pochopit sebe

Tak trošku už vím, když píšu, koho pobavím, koho potěším, koho zklamu, koho šokuju, koho znechutím.

Potřebuju psát. Potřebuju psát o sobě. Pravdivě se pochopit. Proto komentuju sama sebe, svoje příběhy. Svoje myšlenky.

Náhodně přečtete můj článek a zdá se vám:

„Tohle je můj člověk!“

Přečtete jiný a ten odporuje vašim životním postojům. Přesto jsem to zase já.

Myslím, že bych dokázala jen tak psát, bavit druhé. Jenže to moje psaní, to je terapie. Moje terapie.

10 comments on “Snažím se pravdivě pochopit sebe

  1. muris napsal:

    každý si tím něco léčíme :)

  2. anina napsal:

    Jasně, nikdo nejsme pro všechny jen bílý, nebo černý.A asi málokdo chce něčím šokovat, to už by bylo o něčem jiném, ale přesto se to občas může přihodit :)

  3. Mirka napsal:

    Muris….na moje myšlenky není léku. Vždycky mě zaženou do slepé uličky.

  4. Mirka napsal:

    Anino…s tím „šokuju“ jsem to asi trochu přehnala. Mělo tam být spíš „zaskočím“.

  5. sunfreedom napsal:

    A zcela zdarma :-)

  6. Aja napsal:

    Terapie pro všechny a právě teď se musím opakovat :-))Je příjemné si Tě číst, hloubkou není si nikdo jist. jsi pozornou čtenářkou v nás, těším se zítra přijdu zas.:-))

  7. Gomba napsal:

    Takových je nás víc.Já jsem si blog jako psychoterapii vysloveně naordinoval. A pomáhá mi to. (s dovolením odkaz:http://gomba.bloguje.cz/389482_item.php )Pokud Tvůj pomáhá Tobě, to je důležité. Že někoho šokuješ/zaskočíš/překvapíš? No a? Proč ne?A kromě toho spoustě lidí včetně mne se Tvoje články nejen dobře čtou, ale také pomáhají. Ta piš/šokuj/skákej/vytrvej!

  8. anina napsal:

    Mirko, brala jsem to s nadsázkou, mě jsi nešokovala :)))

  9. TrendSpotter napsal:

    jakýkoliv způsobMirko, jakýkoliv způsob je správný, pokud se k němu rozhodneš s čistou myslí. A věřím, že jso to tak udělala. Psaní nám dává pocit sdílení, protože věříme, tušíme, chceme… že bude čteno. Jen málo z lidí by dokázalo psát bez čtenářů. Jedno mne těší. Přesto že jsme lidé různí, máme něco podobné. A to bývá vůle a naděje. Největší spisovatelé psali za okolností svých hlubokých životních poznání, nebo těžkého života. Možná že bylo na nich, jak ten život prožít a oni zvolili psaní. Přes zdánlivou nicotnost slov na papíře to je nakonec jediné, co po nich máme… Věděli, že jinak by ty myšlenky a emoce nedokázali předat jiným.

  10. Mirka napsal:

    TrendSpottere…umíš dokonale vyjádřit i mé myšlenky.Víš, jak jsem se cítila se svým kohoutem po přečtení Tvého článku o lidech a zvířatech?!

Zanechat Odpověď

