Ženy, které běhaly s vlky

Ženy, které běhaly s vlky.

V každé ženě žije mocná síla, naplněná zdravými instinkty, vášnivou tvořivostí a nesmrtelným poznáním. Je to archetyp Divošky, který představuje instinktivní povahu žen. Divoška je ale ohroženým druhem, neboť i když dary nespoutané přírody nám od narození patří, snaha společnosti „zcivilizovat“ nás do strnulých rolí utlumila to hluboké a životadárné poselství našich vlastních duší.
6 comments on “Ženy, které běhaly s vlky

  1. ann napsal:

    no,a dostalo to před lety nějaký ocenění za nejhorší překlad. Jinak super.

  2. radka napsal:

    Ptala jsem se v knihkupectvi. Je to dva roky rozprodano. Citm se jako Zena, co beha s vlky. Divoska :o) Nezapominam, ze vlcice chrani tlupu, shani potravu a obetuje zivot pro celek. Rodi vudci vlcice a ostatni pecuji o jeji potomstvo jako o vlastni. Stejne jako u me doma :o)))

  3. Sára napsal:

    Radko,můžeš si ji objednat přes internet:o)http://www.kosmas.cz/knihy/62147/Zeny-ktere-behaly-s-vlky/Já tu knížku četla přes rok.Pomalu.Po kouscích. Když mi bylo ouzko.Když jsem chtěla trošku podržet.Moc se mi líbí.Je plná podobenství.A myslím, že ji budu číst celý život..občas.Jak zraju,tak pořád nacházím nová slova.Jedou jsem řekla,až to dočtu, vdám se.ASbych věděla,jak na to.Hm,ještě jsem se nevdala.Dočetla, ale jen jednou.A asi začnu podruhý:o)

  4. Janek napsal:

    Z toho, co jsem poznal, jsou obě knihy používány i dost odborníky při psychoterapii. Ale možná v originále, v původním znění s českými titulky. Taky je čtu po kouskách…vždycky se nějak zamyslím, vzpomenu… Každopádně jsou hodně hluboké. Ten Železný Jan (Robert Bly) je o mužích, vývoji.

  5. radka napsal:

    SAro dik, uz jsem si knizku objednala. Moc se tesim.

  6. jenia napsal:

    Mám tuhle knížku doma a patří k mým pokladům. K nejvzácnějším knížkám.

Zanechat Odpověď

