Woodrow

 

Woodrow

Woodrow na chalupě, která bez něho není už co bývala. 

3 comments on “Woodrow

  1. Janek napsal:

    Hmmm,tak ten je pěknej!

  2. Liška napsal:

    Zrovna předvčírem mi Osel říkal, že na to, jak moc rád má kočky, mu můj kocour k srdci nepřirost. Nojo – ten můj kocour je trochu bezohlednej, šlápne do všeho a je mu to fuk, když žere, tak děsně drobí… kváká, když chce na sebe upozornit, začne se prodrápávat do dveří skříněk a tím mě vytáčí… Prostě je to osobitý chlapík. Netrestám ho, protože nechci, aby se strachy počůrával jako naše kočička kdysi. Takže on má pocit, že jsme si rovni. No a co – proč by mělo být po mém, když může být taky po jeho!* * *Ta fotka zrzouna je velmi labužnická!

  3. Liška napsal:

    Krásnej kocour zrzavej. A jak tu čtu sebe před čtyřmi lety… dost koukám. Jsem teď ještě víc pro Kocoura než pro Osla :-)

Zanechat Odpověď

