Jednou muselo něco vzniknout z ničeho

Proč nemyslím, na co bych myslet měla.

Myslívám na nekonečno, nepřestávám myslet na Vesmír, Zemi, Život a na mě v tom všem. A na to všechno beze mě.

Sama sebe se nepřestávám na sebe ptát a mám pocit, že mohla jsem se stát kýmkoli.

Tak tu sedím. Jen tak. S Márou a Kubou. Po půlnoci.

8 comments on “Jednou muselo něco vzniknout z ničeho

  1. Irmiš napsal:

    Náhodou, přijde mi to normální… Myslet na takový věci…Horší je, když to někdo neumí :)

  2. Lenka napsal:

    Na takovýhle věci myslívám od dětství. Už jsem si vytvořila představu, jak to všechno je a funguje a snažím se podle toho žít. („podle toho obyčejně žít“ je z toho všeho nejdůležitější)Ovšem často jsem se v minulosti chytila na to, že myšlenky na „velké“ věci jsou únikem z těch malých obyčejných starostí. Ty je nejdřív třeba udělat, vyřešit, zaplatit…… a pak teprve řešit otázky všehomíra. Toť můj závěr ze zkušeností.

  3. Mirka napsal:

    Milá Irmiš,děkuju Ti.

  4. Mirka napsal:

    Lenko,obyčejné malé starosti mám docela ráda.Mám ráda i ty neobyčejné.Jenže já si tu představu, jak to všechno funguje pořád nemůžu nějak dotvořit. A i když vím, že stejně umřu s tím, že nic nevím, v tom mém věčném přemýšlení mi to nezabrání.A snažit se nějak žít podle něčeho, to už mi nejde vůbec. I kdyby to byly jen mé vlastní představy.

  5. Mirka napsal:

    Jak,jednou napsala Zuzi. Zalíbilo se mi to.Jen tu tak povlávám.

  6. radka napsal:

    Mirko, budu ti s radosti naslouchat. Vsemu na co prijdes a co te napadne. Neztracim nadeji, ze me neco osviti a ja pochopim jak to funguje. Zatim vlaju :o))))

  7. Mirka napsal:

    Radko díky,ale občas mě napadají takové věci, že s nimi nemůžu ani na blog. Natož do života.

  8. radka napsal:

    Tak to ti fakt zavidim. Takove napady!

Zanechat Odpověď

