Dekoltovaná

 

„Mamíííí, čím čistíš to okýnko?!“

„Čím bych ho čistila? Hadrem.“

„A kde jsi vzala ten hadr?!“

„Roztrhala jsem nějaký triko., co sem tu našla. Mělo tak vytahanej výstřih, že by se stejně už nedalo nosit.“

Klesla jsem na lavici, sesunula se na ní. Všechno na mě i ve mně se sesunulo. Moje triko!!!

Nikdy se to nedoví, máma. Moje více tisícové triko. Kus mého drahocenného života při nenáviděném nakupování. Platila jsem ho s pocitem, že druhé už takové v celé Paříži není. A kdyby nebylo jeho absurdně nesmyslné ceny, nakoupila bych jich nejmíň dvacet. Moje triková móda se nemění.

Nosím na nahém těle trika s obnaženými rameny. Žádný hluboký dekolt směrem dolů s ňadry vytlačenými nahoru. Tohle není můj styl i když to muže prý svádí.

Stejné dekolty nosím i zimě. Obtočím se šálou, nebo více šálami.

Potřebuju prostě široké výstřihy. Ne tedy takové ty hluboké, cílené. Ty ve mně vyvolávají pocit lacinosti.

Jenže moje toužené obrovské výstřihy na trikách z přírodních materiálů (v mých barvách) rozhodně nejsou ke koupi na každém rohu. A tak tedy trika běžně stříhám, za mokra vytahuju a roztahuju.

Ale tohle triko, maminko, to nepotřebovala už žádné „úpravy“. To bylo dokonalé!

One comment on “Dekoltovaná

  1. Inka napsal:

    To se stane i v lepších rodinách :o) Mě zas máma jednou vyházela ponožky – ty kotníkový, co se teď nosej – s tím že se při praní srazily. Nemohla pochopit, že tak malý být maji :o)

Zanechat Odpověď

