Tohle mi neuvěříte

Sama si to nevěřím.

 

Přeju všem lidem to nejlepší. Přeju si, aby svět byl co nejpestřejší. Aby si lidé užívali co nepodivuhodnějších životů.

Tak tohle ještě si věřím.

Ale proč si to přeju? Jsem totiž Lidomorka. Základem mého jména není ale mor. Morek to je.

Mé podhoubí pokrývá celou kulatou Zemi. I s oceány. Neviditelně a snad i nezničitelně ukryto v Mohorovičičově ploše diskontinuity.

Pronikám do lidí. Jsem každým. Ne, nejsem Bůh.

Jen žiju Zemí a jsem lidé.

6 comments on “Tohle mi neuvěříte

  1. rulisa napsal:

    To mi připomíná Radku. Naše kdysi-ejší hovory o propojenosti všeho a o nás jako cítěné součásti celku.

  2. TS napsal:

    A co pro svá přání děláš?

  3. aTeo napsal:

    Dobrá zpráva… dá se to léčit.Ve středověku by tě upálili. :)

  4. Gomba napsal:

    Jaksimi uniklo, co Ti nemám věřit.Zatím jsem věřil každému Tvému řádku.

  5. Vojtěch napsal:

    Viz vzkaz autorovi…

  6. Olina napsal:

    To je parádaTakovéhle cítění bytí jsem viděla u Eduarda Tomáše v jeho knihách. Hodně mě daly.

Zanechat Odpověď

