Úřednice

Další!

Jméno! Štěkla. Řekla jsem jí ho.

Takže Miroslava.

Ne, Mirka.

Mirka?!

Ano, Mirka.

Příjmení! Štěkla. Řekla jsem jí ho.

Langrová?

Ne, Langerová.

Datum narození! Štěkla. Řekla jsem jí ho. Zkoumavě mě projela pohledem.

Zaměstnání! Štěkla.

Nemám.

Nemáte?!

Nejsem zaměstnaná.

Evidovaná na pracovním úřadě?…na sociálce?

Nejsem evidovaná.

Jste tedy v domácnosti? Živí vás manžel?

Nejsem vdaná.

Co tam mám tedy napsat???!!!

Že nejsem zaměstnaná.

Číslo mobilu! Štěkla.

Nemám mobil.

Nemáte mobil???!!!

Ne.

Tak pevný linky.

Nemám pevnou linku.

Vy nemáte telefon?

Ne.

Tak co tam mám napsat?

Že nemám telefon.

Zakroutila hlavou s očima zvrácenýma v sloup. Kroutila jí dlouho.

Chtěla jsem jí říct, aby nebrala život tak vážně. V ten moment ale štěkla.

Další!!!

5 comments on “Úřednice

  1. zuzi napsal:

    Více lidí nemá mobil a nechce nebo ignoruje výdobytky moderní civilizace, přestože usnadňují život, třeba František Skála nebo Michal Cihlář. A je jich jistě víc. Je to věc jejich rozhodnutí, osobní odvahy a síly nebo jak píšeš ty, nebrat život tak vážně….

  2. Mirka napsal:

    Zuzi,já k výdobytkům moderní civilizace, a k lidem, co je dokážou vydobýt mám vztah naprosto obdivný.A mobil považuju za zázrak. Jako ostatně všechny ty další výdobytky.Jen…nemám potřebu je všechny ovládat a být jimi ovládána. Když to není nezbytně nutné.Ale vím, jak je milé mít vedle sebe, třeba na samotě v horách, právě mobil.

  3. zuzi napsal:

    To je fakt, je to legrační, ale cítím to taky tak. Jako občasná poustevnice si mobil pochvaluju. I když se třeba celej den neozve.

  4. spoon napsal:

    neodehral se ten pohovor pri registraci na pracaku? LOL

  5. Mirka napsal:

    Ne Spoon,jsem zvrhle silně individualisticky pravicově orientovaná a tak na sociálku nemůžu.Ani na pracák.Bylo to v kartotéce na poliklinice.

Zanechat Odpověď

