Cucflek, jak od žáby obryně

 

André rýpe žížaly pro Máru, Mára se chystá na ryby.


„Vycucnul jsem vzduch ze skleničky,“ směje se André mému výrazu, když jsem ho spatřila.

Taky jsem ho jednou vycucla, ten vzduch ze skleničky. A taky měla ten cucflek kolem celé pusy. Jenže já byla holčička a nebyl víkend. A líčím Andrému to své drama, protože pro mě to bylo drama – jít s tím do školy.

„Jak sis vůbec mohla dělat starosti s takovou pitomostí?“

No jasně! Jak jsem si vlastně mohla dělat takovou starost s takovou hloupostí? Jak si vůbec můžu dělat starosti s nějakými pitomostmi?

This entry was posted in Nezařazené.

2 comments on “Cucflek, jak od žáby obryně

  1. inka napsal:

    :o)))) znám taky

  2. Daves napsal:

    :)Znám velmi dobře. :-)

Zanechat Odpověď

