Občas si něco vyčítám

Tak například ten starobylý kočárek bych už nikdy nevhodila do ohně jen proto, že si v něm roztomilé myšky udělaly svoje hnízdečka a já si tudíž pod tíhou konformity myslela, že tedy v něm už žádná miminka nemůžou spát.

Když jsem ho, velmi zlehka, jen hopkal díky naprosto dokonalému pérování, vezla po dřevěných schodech půdy dolů, na malou chvíli jsem zaváhala.

Vzpomenu si na něj pokaždé, když uspávám v moderním multifunkčním kočárku miminko. Multifunkční kočárek můžu před sebou tlačit na kolečkových bruslích, ale miminko v něm nepohoupu.

Ulevilo se mi trošku, teď, když jsem to své pomýlení na sebe práskla.

2 comments on “Občas si něco vyčítám

  1. radka napsal:

    u me na pude cekaji dva kocarky. S perovanim :o) Branim je vlastnim telem. Cekaji na miminka.

  2. jenia napsal:

    Tak mě napadlo, že tenhle blog je hlavně tvoje vnitřní konverzace se sebou samotnou, tvůj vnitřní monolog. Občas ti do něj někdo vstoupí, a ty ten vstup jako zajímavý zapasuješ do svého monologu, nebo ho jako nepotřebný odmrštíš. Líbí se mi, jak pracuješ se slovem a hlavně se mi líbí to zvláštní, co z toho přes monitor přímo sálá.

Zanechat Odpověď

