Nepláču nad tím, co nemám

Vynáším do nebes, co mám.

Dneska je tomu ale jinak. Zastesklo se mi po Paříži, až to zabolelo. A komicky mi k tomu zastesknutí stačilo zahlídnout začátek animovaného filmu Zvoník u Matky boží.

Někdo řekl: Paříž je jeviště, na němž jsou dějiny kulisami a divadlo života nepřetržitým představením.

A jiný zase: Paříž je všechno, co chceš.

A právě takhle to i pro mě je. Jenže já mám dneska svůj šedě chladný pražský den a pařížský jen sen.

Právě jsem ale zvolna obrátila stránku – stačilo napsat jen pár slov a můžu beze smutku dál jít tím svým dnešním šedým pražským dnem.

5 comments on “Nepláču nad tím, co nemám

  1. Mod. napsal:

    Mirko,buď ráda, že jsi v Praze a ne v Roudnici, tady je určitě ještě hnusnějc:-))

  2. Janek napsal:

    Plzeň a přilehlé okolí byla dnes plná pozitivní energie a příjemných setkání:).

  3. Leni ze Sevilly napsal:

    a ja dnes placu nad tim co mam a jak je mi zatezko se toho vzdat, i kdyz vim, ze je to cesta k lepsimu…protoze i ublizim,…

  4. Manželka napsal:

    „Je je to jako stará zlomenina, která někdy zabolí, ani nevíte proč – možná ne jako zlomenina, ale jako jizva po kořínku, který vyrašil ze srdce, aby se zapustil v jiném květináčku, v jiné půdě.“

  5. jenia napsal:

    Já jsem nebyla několik dní na netu, a jedna z prvních věcí, které jsem otevírala, byly tyto stránky, a tady chvilkově truchlivo. No, ono se tak někdy urodí.

Zanechat Odpověď

