Jsem tvůrcem svého života

Mám zdravou a silnou a…a nikomu…a nikomu nepodřízenou mysl.

Dnes nenapíšu o tom, jak jsem v noci tančila v tanečním kruhu párů, v lehkých bílých šatech, se soucitu s jiným, než tím, se kterým jsem tančit měla.

Ani o náruči muže, se kterou mi splývají náruče všech mužů i má vlastní náruč.

Ani o epikurejské zahradě, která se proměnila v opuštěný cikánský tábor, na který dopadá podzimní listí.

Ani o malých chlapečcích, kteří jsou něha sama a o tom, jak bych jim plnila každé jejich přání, kdyby mi to bylo dovoleno.

Ani o tom, jak můj hodný bratr Libor odejel posekat podzimní trávu otavu pod sněhem.

Ani o třech psech, kteří tu se mnou tráví moje rána, o těch, kteří leží před krbem na nevydělané kůži z berana, který se s nimi honíval v sadě, ani o tom, který leží na holých prknech na své vlastní kůži, která je od té beraní k nerozeznání.

Ani o měkoučkém rozpadajícím se svetru po babičce jedné mojí kamarádky a měkoučkých pletených rozpadávajících se podkolenkách, upletených babičkou jiné mojí kamarádky a červených šortkách z blešího trhu v Cabourgu, tedy o tom, do čeho jsem se dnes ráno oblékla.

Ani o své radosti ze stříbrného šamponu na vlasy, který mi dnes podá oknem balíčkový pošťák, který už se stal našim starým dobrým známým a miluje naší bezocasou siamku, která v tom okně spává na slunci, zatímco já se zamilovala do toho internetového oknového nakupování a tím pádem taky trochu do toho pošťáka.

Ani o tom, jak se Martin vrátil z cirkusácké maringotky na břehu řeky v maskáčích angolských vojáků bez ryb, protože všechny měly pod míru.

A ani o tom, jak dnes ráno, docela tiše, odešla jedna dívka z našeho domu bez snídaně.

Napadalo mě ráno toho tolik, že jsem si nezvolila…

7 comments on “Jsem tvůrcem svého života

  1. iren napsal:

    miru,že ty toho poštáka miluješ protože pro ten šampon nikam nemusíš.

  2. Mirka napsal:

    Irenko,díky Tobě jsem se zamyslela. Abych se rozpomněla, kolikrát jsem v tomto roce vstoupila do opravdového obchodu.S jistotou si vzpomínám na tři vstupy. A ještě jeden více vstup v jednom z těch obchodních center. Jako doprovod Aleše při jeho nákupu.Ale ještě není konec roku. I když nemyslím, že by zbylé dva a půl měsíce na tom ještě něco mohly změnit.Ale…já nemám žádnou fobii z těch obchodů…jen do nich nechodím.P.S. započítala jsem i nákup vody u jedné benzínové pumpy.

  3. jenia napsal:

    ty jsi neskutečná… rofl, kde to žiješ, že NEMUSÍŠ CHODIT DO OBCHODŮ.

  4. Mirka napsal:

    Jenio,špatně položená otázka.Správná otázka zní:S kým to žiješ…?

  5. tonk napsal:

    jeste trochu jinak, kde a s kym to zijes? To je snad nekde na mesici ne?

  6. reny napsal:

    vždy když čtu o tom co všechno nemusíš, bojuju s tichou závistí, ale vyhrává to pozitivnější, přeju ti to a přála bych to i sobě,až mi bude tolik jako tobě :)))

  7. Anonymní napsal:

    Přála bych ti, abys mohla psát o tanci v lehkých bílých šatech a to o tanci s tím pravým.

Zanechat Odpověď

