Neznám lásku na první pohled aneb Lov neznám z pohledu lovce

Jedna moje známá mě politovala:

„Přicházíš o ten skvělý pocit z lovu. Vejdu, uvidím, vyberu a svedu.“

Pro mě nepředstavitelné. Z hlediska nezúčastněného pozorovatele ale velice zajímavé.

21 comments on “Neznám lásku na první pohled aneb Lov neznám z pohledu lovce

  1. Billy napsal:

    No právě – nezúčastněný pozorovatel. To si pak můžu dovolit pseudonadhled a ironii. Ale pak cvak! A smutek a rozjímání nad vlastním osaměním. Nikam nevcházím a nikoho nesvádím, jsem kamarádka a „ty seš tak hodná“. Ježiš:-(

  2. Manželka napsal:

    Škoda…Požitek z lovu jsem taky neznala dlouho, ale když objekt mého druhého zamilování na první pohled nevypadal, že by si sám dodal odvahy, nebylo zbytí… Lovila jsem, poprvé a naposledy, lovila jsem plíživě a profesionálně nenápadně, bylo to napínavé a bylo to krásné. Jen nevěřím, že to má totéž kouzlo, když člověk není zoufale zamilován.

  3. rulisa napsal:

    Lovila jsem. Kdysi dávno. Ulovila jsem si prvního kluka na chození za ruku a na líbání a pak – po intermezzu, kdy jsem byla ulovena já – i manžela.Manželství – stejně jako vztah s tím rpvním na chození za ruku a na líbání – tomu odpovídalo. Chtít pozdějc ten poměr sil obrátit, vrátit do mně bližšího, potřebného a vrozeně přirozeného stavu, už nešlo.Již nikdy více lovení.

  4. Manželka napsal:

    ruliso,já lovení tak úplně neaztracuji – moje lovení právě díky své nenápadnosti vyznělo tak, jakože lovící je muž, a dál to pokračovalo v onom „přirozeném“ duchu… Možná, že když žena je ten jediný, kdo ví, že „si nalovil“, nemá to takový vliv?

  5. marty napsal:

    No myslim, ze by jsme se bez lovu neobesli, jak lov prirozeny. Bez neho by jsme ani neexistovali. A co se tyce „loveni lidi“ ( myslim jako namlouvani ;) ) to taky neni k zahozeni nemyslite? ;)

  6. rulisa napsal:

    Manželko,mně vadí i to vědomí. Možná právě to mi vadí. Ale pozor – nepovažuju za lovení vzájemnou hru. Takový to, že já. protože mám pocit, že mu nejsem jedno a že on zdálky testuje, mu pootevřu dveře, aby on lovil mě. Prostě „na střídačku“ neva. Ale vím, jak probíhala ta moje tehdejší lovení. Nebylo to na střídačku.

  7. anina napsal:

    Nevím, že bychněkdy lovila. Pokud jsem cítila zájem jen z mé strany, odcupitala jsem. Ideální bylo, když jsem byla ulovena někým, o koho jsem stála :)Ale proč by i žena nemohla lovit, pokud se na to cítí. Znám takové, co líčily a líčily tak dlouho, až spadla klec. A nelitují :)

  8. radka napsal:

    laska a loveni spolu nijak nesouvisi. Si myslim.Ten kdo lovi ziska ulovek. Laska je stav.

  9. rulisa napsal:

    Lovit se dá ze zamilovanosti. Ale ta až pomine, co zůstane…?Souhlas s Radkou.

  10. radka napsal:

    loveni je hra :o)))I hra se muze pestat hrat.Laska je energie

  11. rulisa napsal:

    Radko,tak třebas tohle je příklad těch her, který (už) moc ráda nehraju. Protože nikdy stopro nevíš, kdy ještě hraješ a kdy už to začínáš mít/dělat doopravdy. Nebo ten druhej.

  12. rulisa napsal:

    A nebo je to jen proto, že prostě k vyhrání týhle hry potřebuju nebýt vítěz? :o)

  13. radka napsal:

    Myslim ze ano, asi proto ze k vyhrani teto hry nemuzes byt vitez. Ze je to neslucitelne.

  14. Mirka napsal:

    Letošní léto jsem měla exkluzivní možnost poznat jisté ženské love, tedy lovy, docela zblízka. Organizovaně se tomu prý říká „sexuální turistika“. Ani to vášnivé lovkyně na moc nepřijde.

    I vzorné hospodyňky vod rodin a paní nejslušnějších povolání si občas (potajmu samozřejmě) zatouží vyhodit z kopýtek. Zvláště když čas je neúprosný a „ony si toho moc neužily“.

    Na ta jejich kopýtka, na ta, mi průzračně čisté hříšnice, zkrátka nestačíme.

    • vidoulsky napsal:

      A kam tak choděj?

      • Mirka napsal:

        Tam, kde muži s černočernými vlasy, gelem tuženými, hledí ženám do očí pohledem temným, oddaným a vášnivým tak, že to bere dech. Když utichnout rorejsi, poklekají pak rozechvělí amanti před ženami s planoucími tvářemi na nocí chladnoucí dlažbu a jen pro ni jednu jedinou jedinečnou zvučně zpívají milostnou sonátu, při které se srdce divoce rozbuší, ženy uvěří a objednají další rundu.

        • vidoulsky napsal:

          No to musí bejt bomba! Klečící rorejs! Netušil jsem jak složitá je duše ženy!

          • Mirka napsal:

            No dobře, zpolopatizovala jsem Ti to, Lechu.

            Zbožňuju ty rorejse (původně jsem myslela, že jsou to jiřičky). Díky rorejsům, s nejsmyslnějším z ptačích křiků (tolik připomíná léto), není v městečku jediná moucha. I když je to městečko rybářské.

            • vidoulsky napsal:

              Promiň, už v těch ptácích ztrácím přehled.

              • Mirka napsal:

                Já je právě začala docela vážně studovat, ty ptáky.

                Už vím, jak dělá Dudek.

                Jednou se probudím nad ránem a rozeznám každičkého z toho sboru ranních pěvců.

Zanechat Odpověď

