Nevyzpytatelnost mě přitahuje

Baví mě mně vlastní pozitivní nevyzpytatelnost. Nepřipouští, abych se se sebou nudila. Díky ní jsem na sebe zvědavá. Díky ní se překvapuju.

Pěkně si všechno neplánuju.

2 comments on “Nevyzpytatelnost mě přitahuje

  1. radka napsal:

    Mirko, zatimco ja jsem plna otazek, ty na ne davas odpovedi. Ja jsem rada nevyzpytatelna. A ted jsi mi dala odpoved proc! Abych se se sebou nenudila :o) Nesnasim planovani. Nemam rada usporadanost. Mam rada prekvapeni!dik za tohle hezke rano. Moc me to potesilo.

  2. Klárka napsal:

    Dnes nám Mirka napsala hodně brzy ráno, to ještě byla tma, kohouti pásli ovečky a Mirka už nám psala…

Zanechat Odpověď

