Má něco ranní erekce muže společného se ženou?

Mám ráda k ranní kávě tenký krajíc dobrého chleba, potřený opravdovým máslem a posypaný zlehka mořskou solí. Je-li k tomu ten chléb s máslem ještě posypaný sekanou pažitkou a jsou-li k němu tři vejce do skla, ocitám se na pokraji ranního ráje. Vejce musí být ale domácí a pažitka čerstvá. (Takhle to mívám v Čechách, v Normandii ale zase docela jinak.)

Kdysi dávno po jedné po milostné noci s jedním jsem nad kávou čekala na slibovaný chléb s máslem a solí. A čekala jsem na něj toužebně. Vešel s namazaným krajícem a přinášel mi ho a přinášel mi ho na svém pyji.

„Jen s dvěma vejci,“ vtipně podotkl a vyfotil si polaroidem krajíc i s podnosem.

Nejspíš mě chtěl oslnit. Ranní erekcí, vtipem. Ale já si v té chvíli přiznala, co jsem  tušila. Že máme nejen rozdílný smysl pro humor, ale nejspíš i rozdílný cit pro smyslnost.

27 comments on “Má něco ranní erekce muže společného se ženou?

  1. Billy napsal:

    Ou, tak tomu říkám „nedorozumění“ ( minimálně ).:-S

  2. radka napsal:

    Rani erekce znamena, ze mu to jeste funguje :o) Asi te chtel fakt oslnit funkcnosti. Muzi jsou na svoje funkce pysni. Doporucuji jim nekazit tyhle predstavy. My mame taky svoje :o))

  3. Mirka napsal:

    Neříkám tím článkem, že využití ranní erekce není výhodné a žádoucí.

  4. ... napsal:

    MÁ NĚCO RANNÍ EREKCE MUŽE SPOLEČNÉHO S FOTKOU ŽENY?Patrně ano. Už jenom když se zamyslíme nad tím, komu vydržela „ta jeho/ její fotka“ déle, jemu z polaroidu nebo Tvá z písmenek…

  5. radka napsal:

    noooo :D Rano nejsem funkci :D Ale ocenuji fukce jinych. Jak jim to hezky jde.

  6. rulisa napsal:

    Ráno nemám funkční mozek. Ale to věcem, u nichž mozek beztak lepší vypnout, vůbec nevadí. :-)

  7. václav napsal:

    jakže…on ten penis nesl krajíc?,všude se píše o délce ,ale šíře…

  8. Mirka napsal:

    Václave, čekala jsem, kdo se zeptá.MUŽ JAKO KAŽDÝ JINÝ…JEN TROCHU JINÝ.

  9. iren napsal:

    Asi měl chleba v igelitce ne? A tu pak jenom zavěsil.

  10. radka napsal:

    treba byl cirkusaka umel drzet balanc

  11. radka napsal:

    Souhlasim s tim, ze ranni erekce je raz dva „vyrizena“. Je to jako cisteni zubu.

  12. radka napsal:

    Ru :D Jak ztotoznovat? Proste je raz dva to, co jinak raz dva neni. To neznamena ze to v pripade zajmu nemuze byt prodlouzeno treba na hodinu :D Ale kde neni poptavka…

  13. rulisa napsal:

    Na to stačí, aby ho měl trochu ohnutýho.

  14. klaus napsal:

    jakže… byl ten krajíc velký? a snědlas ho, ten krajíc chleba?…

  15. klaus napsal:

    jakže…rulisa tam byla taky? to by možná zajímalo také Václava…

  16. Anonymní napsal:

    jedna moje známá, co jich viděla hodně – těch ranních erekcí u různých mužů a má obecně v sexuálním životě nadstandartní zkušenosti, co se množství a intenzity týká, tak tahle dáma tvrdí, že ranní erekce nemá s konkrétní ženou společného skoro nic a že ranní sex proto není nic moc, je to o pouhém uspokojení pudů, říká ona

  17. rulisa napsal:

    Zdá se mi pošetilé ztotožňovat délku ranní erekce s délkou ranního sexu. :-)

  18. Mirka napsal:

    Iren! O takové igelitové banalitě bych přeci nepsala. A…TEN KRAJÍC JSEM SNĚDLA. Ani brvou jsem nehnula…jako by bylo pro mě zcela běžné přijímat takto mi podávaný ranní chléb s máslem a solí.

  19. L. napsal:

    Taky bych to chtela videt..jak tam ten krajic drzel..?

  20. Liška Ryška napsal:

    Třeba ten krajíc napíchnul…

  21. vidoulsky napsal:

    Ňákej bourák, ne? Já bych tak možná tu špetku sole, ale opatrně nasypanou.

    • Mirka napsal:

      Jsi tak skromný, Lechu. Přesto bych Ti doporučovala alespoň maličký krajíček pod tu sůl – nevím vlastně, co takový jemný nástroj vydrží.

      Jo jo, byl to nejspíš bourák, zakládal si na tom a jmenoval se Jeff. Než bourat je ale rozhodně lepší stavět.

  22. vidoulsky napsal:

    Maličký krajíček?…klidně pecen…pryč se zbytečnou skromností…víno dodá odvahy.

Zanechat Odpověď

