Známá si koupila nová prsa

A taky nový nos.
Nic proti takovému nakupování nemám.
Ale mně se dneska o těch prsou ze silikonu zdálo.

Já jsem totiž usínala a představovala si, jestli bych snesla v sobě mít tu cizí hmotu.
A ta představa byla najednou docela snadno představitelná a já i při veškeré snaze představit si taky nějaká pro, nabyla jistoty, že bych tu hmotu pod kůží jednoduše nevydržela.
A taky jsem přemýšlela o tom, jak dalece je vlastně vědomí té hmoty pod dlaní pro muže vzrušující. Napadlo mě, je-li pro ně dostatečně vyhovující, tak vlastně jde jen o nějaký ten tvar a to mi najednou bylo divný.
Vzpomněla jsem si, jak tyhle implantáty byly vystavené v jednom oxfordském muzeu mezi jinými kuriozitami se vším, čím se lidi v minulosti zdobili, se všemi těmi nesundavatelnými kruhy kolem předlouhých krků, všelijakými kroužky a jehlami propichujícími kdeco a podivnými plackami vkládajících se do dáli vytahaných spodních rtů, botičkami ničícími nožky do zrůdných miniatur, všelijakými utahováky a šněrovačkami dech beroucími a žebra lámajícími, prostě mezi tím vším, čím se ženy zdobily a zdobí, aby byly čím dál tím krásnější a žádoucnější.
A tak se mi pak zdálo, že jsem strašlivě, ale strašlivě, zhubla, skoro kost a kůže jsem byla a byla jsem z toho nadšená. Jenže ty prsa jsem měla…no skoro neměla a tak jsem si v tom oxfordském muzeu chtěla koupit ty silikonové výplně a když mě viděl správce toho muzea, který byl ve skutečnosti nějaký vzdělaný hlídač, který mě považoval tehdy ve skutečném životě omylem za nějakou indoložku a dělal mi odborné přednášky v angličtině a já odborně přikyvovala, jako že yes a nerozuměla ničemu, tak ten v tom snu byl správcem a z nějakého soucitu, který mi moc nelichotil mi ty implantáty z té vitríny vyndal a daroval zadarmo, což se mi zase ale líbilo moc.
No a pak jsem už ty implantáty měla a byl to jen těžko popsatelný horor, ve kterém mi lékař sděloval, že si zvyknu, a že mi tu hmotu stejně za patnáct let musí vyndat a líčil proč a z toho jsem už omdlívala. A pak jsem byla v Řecku na pláži, na ostrově Rhodos a bála se lehnout si na záda, protože jsem měla dole pod těmi vydutými ňadry krvavé jizvy a na břicho jsem se taky bála lehnout si, tak jsem pořád plavala v moři a to mi šlo skvěle, protože mě ta moje prsa pěkně nadnášela a já opravdu plavala prsa, jenže ta voda byla najednou hustě slaná, moje prsa nějak praskla a splaskla a začala se hustě řinout do slané mořské nekonečné hustoty a já se do té hustoty začala propadat a propadat a cítila pachuť implantátů plnících moje ústa.
Probudila jsem ze slaně kašlajíc, v hrůzném slaném potu a záhy prožívala obrovské štěstí z faktu, že jsem doma v Kobylisích, ve svém loži a že žádné implantáty nemám a rozhodla jsem se definitivně, že nikdy mít nebudu, ať už to s mými prsy dopadne jakkoli.

20 comments on “Známá si koupila nová prsa

  1. Bára napsal:

    Mirko, tak to byl hodně děsivý sen, já bych jen lakonicky podotkla, že v loňském roce spotřebovali kalifornští plastičtí chirurgové 2000 tun silikonu a předstihli tak stavební firmy.

  2. Raven napsal:

    Silikonové implantáty?Nerad bych se nějaké dámy s implantáty dotknul, tedy slovně, ale podle mého názoru je to nesmysl. Chápu, že pokud žena není spokojená se svými prsy ,musí to být dost nápor na sebevědomí. Tam kde ostatní mají plný výstřih, ona má…něco jiného. Tam kde ostatní mohou nosit šaty s hlubokým dekoltem, ona si musí vypomoci jiným střihem. Tam, kde se ostatní pyšní bikinami vzdutými kupředu, ony jen tiše závidí. Ale je to skutečně nutné? Je mi jasné, že tady racionální vysvětlení nefunguje, protože žádná žena spokojená není. Ta která prsa má, je chce menší, ta která nemá, chce větší. A protože možnost chirurgické pomoci je známá, je logické o tom přemýšlet. Ujišťuji vás ale, že muži o to nestojí. Tedy, většinou. Měl jsem možnost umělá prsa v ruce mít a v žádném případě se nevyrovnají ani tvarem, ani na dotyk, těm přírodním. Kakýmkoliv! Je prostě vidět a cítit, že jde o umělou obezličku, která do ženského těla, které je samo o sobě nesmírně krásné, jednoduše nepatří. Samozřejmě, že ženám může být názor okolí a především mužů, naprosto ukradený. Jde především o osobní pocit. Ale znovu se ptám. Stojí to skutečně za to?

  3. Raven napsal:

    Upps…Pardon, to jsem se nějak rozvášnil. Omlouvám se za délku reakce. Zřejmě na mě zapůsobil ten sugestivně podaný sen :)

  4. Mirka napsal:

    Ravene!To je skvělý, že jsi se rozvášnil…a navíc, je skvělý číst názor muže, který:„Měl jsem možnost umělá prsa v ruce mít“…zvedlo mi to náladu.A Báro, to číslo, to mě tedy dostalo!

  5. Raven92 napsal:

    Zvedlo náladu?Tobě zvedlo náladu, že já měl v ruce umělá prsa? To mě těší, protože u mě, pokud si dobře vzpomínám, došlo tenkrát naopak k poklesu. A nejen nálady :))))

  6. radka napsal:

    to s tim mnozstvim silikonu je fakt hustyKdyz si predstavim ze jedny prsa jsou asi kilo, tak si da rocne implantat silikon kazda padesata osoba zenskeho pohlavi. To je za padesat let cca 100% veskerych osob zenskeho pohlavi vcetne deti.Nojo, ja prsa nenosim, ale nikdy jsem neuvazovala ze si je necham implantovat.

  7. radka napsal:

    jeste v predchazejicim prikladujsemuvazovala o obyvatelich USA, ted ctu ze se jedna jen o kalifornii. Tak to tam ma tech implantatu kazdy nekolik :o) Treba tam davaji implantaty do mozku.

  8. rulisa napsal:

    Já žádný prsa nemám a žádnej nápor na sebevědomí to není. Naposledy v pubertě. Je to totiž strašně pohodlný a připadám si – ba tak i působím na chlapy – oproti prsatkám srovnatelnýho věku nesrovnatelně mladší, neb pohyblivější. :-) A že nepřitahuju některý chlapy? No, jen některý. A to je ten typ, o kterej netřeba stát. :-) Mám potvrzeno i od jedné své hodně prsaté kamarádky, která pláče, že kvůli těm prsům na ní chlapi nevidí nic jinýho – tedy ti, co o ni na první pohled stojí. :-)

  9. Raven napsal:

    Ještě něco…Já jsem tedy „dolňák“, takže je mi jasné, že nejsem na problematiku ženských ňader úplný expert, nicméně, malá prsa jsou určitě pro ženy lepším vkladem pro budoucnost. Co je malé, nemůže povadnout, takže šance, že si o prsa, která byla ve dvaceti letech majitelčinou chloubou, bude dotyčná zakopávat, je minimální :)

  10. Mirka napsal:

    Já…nemůžu nevzpomenout na jednoho mého strýce, fanatického „horňáka“.Žasla jsem pokaždé, když vydechl vidíc na chodníku prsa…protože on neviděl vůbec nic jiného: “To je nádherná ženská!!!“znamenalo jediné. Jen tu velikost. Čím obrovitější, tím nádhernější žena. Obličej a vlastně ani nic jiného ho vůbec, ale vůbec nezajímalo.A taky měl tendence každou jen trochu vyvinutější osahávat.

  11. radka napsal:

    jenze majitelkyobrovskych nadeleni taky za to nemuzou ze jim casem zplihnou. Celkove by mel clovek brat telo takove jake je. pecovat o zdravi a funkcnost. A neresit podruznosti.

  12. Mirka napsal:

    Radko,kdo to řeší…řeší to proto, že v tom podružnost nevidí…ale třeba úplnou prioritu.

  13. Mirka napsal:

    Tak třeba:Kačenka:http://revue.idnes.cz…_lidicky_lf

  14. radka napsal:

    Mirko, jo urcite to neodsuzuji. Kdyz jim to pomaha. Me chybejici prsa taky vadila ale nikdy bych si nedala umela. Mala prsa maji vyhody. Moje reakce se tykala obecne zen. Ne mladych divek, co si mysli ze jejich stesti je ukryto v obdivu kolemjdoucich muzu (strejcu).Umela prsa maji urcite i padesatnice. Sedesatnice. Babicky. Tam mi to prijde neprirozene. Krome artrozy, nahluchlosti a nemoci srdce se jeste otravovat s implantaty.

  15. Mirka napsal:

    Radko,nevím, jestli jsi si prohlídla ta fota, na které jsem narazila docela náhodou, tak jak už se náhody stávají.Před tím měla ta Kačenka /se kterou mám stejné příjmení/ ta svá ňadra rozkošná.Ta operace, která má působit reklamně, působí na mě jako horor.Zvlášť, když si člověk představí ty nutné výměny časem a vůbec ten zásah…tak podivně nepřirozený a pro každého, kromě té snad šťastné Kačenky a rejžujících „lékařů“, opravdu zbytečný.To už spíš chápu tu svou skorošedesátnici známou…

  16. radka napsal:

    Mirkoprijde mi nevhodne komentovat intimni rozhodnuti jinych. Je to jeji prani a tak to ma. Je to celebrita a je pro ni dulezite jak vypada. Treba i tvoje kamaradka je celebrita a je pro ni dulezite jak vypada. Treba nekoho nebo neco reprezentuje svym zevnejskem. A musi mit u toho silikonova prsa. Ja vim ze nic nevim.

  17. Raven napsal:

    Re:radkaCože to je??????? Celebrita? Kdo je ta slečna, prosím Tě?:))))

  18. radka napsal:

    RaveneCelebrity jsou lide, o kterych pisi v casopisech a v novinach. A ktere ukazuji v televizi :o) Ta slecna je urcite celebrita , kdyz novinarum stoji za to aby napsali o jejich novych prsou. Treba ji i nekdy ukazi v televizi :o)) Ale kdo to je nevim :o))

  19. Mirka napsal:

    Radko,Ale slovník píše že celebrita je:VĚHLASNÁ, VE SPOLEČNOSTI NEBO VE SVÉM OBORU VÁŽENÁ OSOBNOST.

  20. radka napsal:

    Mirko :o)to je urcite spravne. Neni tam napsano v jake spolecnosti a v jakem oboru :o))

Zanechat Odpověď

