Vře mi krev

V KLIDNÉM TĚLE S KLIDNOU MYSLÍ

Obvykle mi v žilách jen neklidně proudí. Někdy i trochu divočeji. I divoce.
Docela klidně, myslím, ani ve spánku ne.
Ale tohle je jiné. Stejné jako onehdá v čínské restauraci, když jsem zkombinovala exotické koření a saké a na chvíli si pomyslela, jestli mi do jídla nepřidali kromě toho koření i nějakou drogu.

Možná to ale bude jen tím, že už dva dny odškrabuju špachtlí omítku z nerovného povrchu zdí verandy a ty vibrace mě celou rozvibrovávají.

Ale možná to může být i tím, že večer se zase na chvíli vrací Martin z Angoly a já bych si přála, aby už napořád. A přitom si nechci přát jiné, než si přeje on.

Ale možná to bude něčím docela jiným.

Včera ulovil Mára obrovskýho kapra a já dala jeho duši slepicím a kdybych měla po ruce kameru, mohla bych rovnou soutěžit s tím filmem, protože těm slepicím se tu duši nepodařilo proklovnout a hrály s ní zoufalý americký fotbal.

A Dag, kterého opustila jeho smečka, ten jediný nemocný, starý a podřízený, zůstal najednou sám a pláče hlasitým psím pláčem. Až mě to popuzuje a já ho ráno okřikla:
„Zoufalče! Vzmuž se!“

3 comments on “Vře mi krev

  1. Anonymní napsal:

    Díky všemu dění kolem nás je mnoho zoufalců, jen málo těch co okřikují. Málo těch, co podají pomocnou ruku. Ze zoufalství, škodolibosti, závisti, strachu, jen tak pro potěšení či profit.

  2. jenia napsal:

    A co zoufalec?Vzmužil se?

  3. Mirka napsal:

    Jenio, nevzmužil se ještě. Bolestně pokňučává, jak to dříve dělal jenom před bouřkou.

Zanechat Odpověď

