O sportování

Probudila jsem se ve chvíli, ve které André probouzel svoje tělo studenou sprchou. Zasunula jsem se tou představou hlouběji do vyhřátého prachového doupěte, vedle sladce oddychujícího, onemocnělého Hanuška. Usínala jsem ve chvíli, ve které André vybíhal, v rytmu své sluchátkové hudby, do ještě ne smogových ulic, do ještě ne bílého dne. Když se pak vrátil, když snídal, když odcházel do školy…já spala.

Taky jsem to tak dělávala. Taky jsem ráno bez dechu stávala v ledové blahodárné sprše. A pak si v autobuse, energie plná, osvěžená k zbláznění, prohlížela ospalce a litovala je, potlačujíc v sobě touhu povstat a udělat těm lidem přednášku o tom, jak bez ranní ledové sprchy se prostě nedá prožít den!

Jenže když jsem pak opustila svůj rodný dům, bylo s tímhle oživujícím sprchováním konec. V žádném z mých dalších tří

domovů už tahle sprcha s prudkým masírujícím proudem shora, pod kterou se dalo pohodlně vejít a třeba i pod ní řvát, nebyla. A já tou ruční sprškou, vlastní rukou, nedokážu ledově objíždět svoje tělo.

A jogging? Jednou jsem si řekla, že už nebudu plýtvat svojí energií jen tak Pánu Bohu do oken. A ani časem že nebudu plýtvat. Že tedy běhat budu, jen když budu potřebovat někam si doběhnout, že na kole budu jezdit, jen když s ním budu potřebovat někam dojet. Třeba Na Kukačku. Ti barevní organizovaní papouškové, co se nechávají nahoru do hor dovézt, aby pak sjížděli dolů, ti mi jsou…vzdálení…a proto se budu snažit, seč budu moc, aby i jejich trasy byly co nejvíce vzdálené našemu údolíčku…údolíčku docela jiných stád.

kravy 3

kravy 2

kravy 4

kravy 1

Vlastně jsem chtěla psát o tom, že já raději než do FIT center chodím do lesa na dříví.

One comment on “O sportování

  1. hezkéna stejné sportoví vlně se vezem :-)

Zanechat Odpověď

