Babička a Martinovy dredy

„To bylo hrozný, ten Martin s těma drenama v tý televizi.“

„Dredama, mami.“

„A ty ho v tom ještě podporuješ.“

„V čem, mami?“

„V těch jeho drenách…!“

Při obědě:

„…když si necháš ty dreny ostříhat, dám ti pět tisíc.“

„Dredy, babi.“

„Deset tisíc!“

Úsměvy kolem stolu.

„Mně vo to nejde, nos si, co chceš. Mě de jen vo tvoje pohodlí.“

Tak nevím, jde naší babičce jen o to Martínkovo pohodlí?…nebo za tím je spíš: Co na to lidi!

Bez „svých titulů“ by byl Martin „s těma svejma drenama“ v očích babičky ale nejspíš nadobro ztracen…za nic na světě by to ale nepřiznala, naše babička…tedy to, jaký vliv má i na její hodnocení člověka jeho společenské postavení, nabyté bohatství a uhlazený perfektní vzhled.

6 comments on “Babička a Martinovy dredy

  1. Liška napsal:

    Mně se dredy nedávno začaly líbit. Někomu sluší víc než bývalý „slušný“ účes.

  2. radka napsal:

    me se taky dredy libi.

  3. Fazole napsal:

    Mně se líbí strašně, jenže ty, co jsem dosud viděla, taky smrděly… Ale sním o tom, že až na jaře porodím druhorozeňátko, nechám si od holek Afričanek naplést spoustu maličkatejch copánků.

  4. Mirka napsal:

    Mytí dredů,tak je procedura!/Babička: „Kdyby si to ustříh, byl by tohodle ušetřenej“./Martin ji absolvuje každou chvíli. Jeho vlasy voní kopřivou a břízou…

  5. Mirka napsal:

    V Angole, kde teď Martin žije, dredy nosí málokdo. Ten, kdo je nosí, musí mít k tomu zvláštní povolení, legitimaci, že je RASTA. Martina, jakožto cizince, se tohle netýká, ale stejně mu nějaký tamní ministr tuhle legitimaci vystavil. A tak je Martin ARTISTA RASTA. Což se mu tedy hodilo, když o vánocích převážel do Čech ručně vyráběnou skvostnou kytárku.

  6. aleff napsal:

    je to pochopitelnékdyž jsem někdy v 1986 přijel na vesnici k babičce a měl jsem na sobě čerrvený triko a pruhovaný šortky, hnalla měě domů, ať se hned převlíknu, jinak jí budu dělat ostudu.ale mnohem hustější byl zážitek v lokálním autobosu – měl jsem walkman, což byl tehdy ještě výstřelek západu a na sedadle přede mnou byl malý vesničan s nějakou tetkou. byll tak fascinovanej, že na mě celou dobu asi 30 min. zíral ze vzdálenosti asi 40 cm s votevřenou hubou :o)

Zanechat Odpověď

