Oslavy, co občerství

Ta oslava proběhla už v pátek večer. Vrátila jsem se v sobotu před pátou ranní dojmů plná, ale vypsat ty dojmy jsem nemohla.


Ležela jsem s mokrým hadrem na hlavě a milovala svoji úžasnou rodinu! Nejen za to, jak o mě všichni pečovali a i Algifen Neo od magistry bez receptu pro mě vyzískali. Díky Leo!
Jsem ráda i za tu kocovinu.
Společně s J&S oslavovali jsme výročí Jaroslavova narození. A protože milí a zajímaví lidé mívají kolem sebe zase milé a zajímavé lidi, byl to skvělý večer. Skvělá noc.

Poznávala jsem všechny ty zajímavé lidi (Járovu sestru a její půvabnou dceru s přítelem, kamaráda z dětství, který vypadal, zvlášť když vyprávěl své příběhy, jako jemnější a krásnější Jim Carrey a jeho ženu, která stejně jako moje neteř zpívala v Bambini di Praga, přítelkyni Saši, která působí jak velmi mladá dívka, ačkoli je jí už přes čtyřicet a jejího přítele, který mladý je. Herečku Janu z divadla Archa, která ve své kapele hraje na saxofon a jejího muže. Étericky krásnou Ester z Pošty pro tebe.) a se všemi nacházela styčné body. Nejen společné známé a přátele.

Znám to už, ale stejně mě to pokaždé znovu a znovu překvapí a pobaví. To, jak je ten náš svět vlastně malý.

6 comments on “Oslavy, co občerství

  1. Klára napsal:

    A já přeji vodnářce vše nej k jejím narozkám, ať se stále hezky píše, a nezapomneň,Mirko, že tu jsme my, co to všechno rádi čtem:-)

  2. Mirka napsal:

    Kláro, děkuju!A i Tobě, Vodnářko, hodně štěstí!

  3. Janek napsal:

    :)Kdyby člověk neměl žádný čas, nemohl by mít narozeniny:).

  4. Mirka napsal:

    Janku,čteš snad moje myšlenky? Zrovna mě napadlo, co za nesmyslnost jsem to vlastně napsala. Tedy…ne…žádný čas…správně je žádný klid! Žádný klid na psaní.Žiju v neklidu. Roztomilém. I teď píšu s chlapečkem na klíně…

  5. Janek napsal:

    A…a na to jde navázat:) – není nesmysl „žiji v neklidu“? Vždyť přece čím víc klidu a vnímání přítomnosti, tím víc žiju a naopak čím víc rozptýlení a neklidu, tím víc utíká život a nechává mě životem netknutým…

  6. Mirka napsal:

    Janku,život si netknutá utéct nenechám.Dřív nebo později se vrátím do pustevny. Alespoň na chvíli…Žít v neklidu je!!! nesmysl.

Zanechat Odpověď

