Jsem krve lačná

Na nedávném večírku líčila mi krásně zralá krásná žena, jak o menstruaci přišla: „Milovala jsem to. Tu svou krev. Když jí bylo hodně. Když jsem zakrvácela i prostěradlo…“
A já milovala tu ženu, pro to všechno, co mi povídala…protože já taky, já taky prožívala svoje periodické rozkošnické vášně.

Pak jsem mluvila se ženami mnohem mladšími, než já sama, a ony mluvily o hormonech, co je berou. Hormony! Jak strašně to zní!

Došla jsem tedy za svým lékařem a ptala se ho na ně. Na ty hormony. Jestli bych je neměla taky začít brát.
„Máte snad nějaké potíže?“
Ne. Nějaké potíže nemám. Potíž je v tom, že se trošku začínám bát. O tu svoji krev.

Naklikla jsem si tedy /už podruhé/ příslušnou poučnou stránku.

Ta žena na obrázku přivedla mě málem k depresi, i když to vypadá, že sedí někde v Bretani či v Normandii.

To čtení k ještě hlubší. Depresi.

„Mami!“ zavolala jsem na pomoc.

A máma mi říká:

„No já nevim, jednoho dne to prostě přestalo. Někdy po padesátce…nepamatuju si to přesně. Moc jsem si toho nevšímala…“

15 comments on “Jsem krve lačná

  1. ratka napsal:

    tohle taky bezi zatim mimo me. I kdyz padesatkaje tady. mam rada svoje dny. Uvidime zda se nejaka potiz obejvi. O jakych strankach jsi mluvila?

  2. Bára napsal:

    Hele, když jsme u těch hormonů, já to trochu odlehčím:Sedí chlap v hospodě a říká číšníkovi:“Nemá ta vaše borovička v sobě nějaké ženské hormony? Já když ji tady vypiju, tak začnu mluvit blbosti a neumím zaparkovat.“Tak mi Mirko promiň, já musela. :-D

  3. Mod. napsal:

    V krvi si nelibuju, skvrny od krve se špatně odstraňují a hlavně, krev je cítit. Ovšem estrogen, ten je fajn:-), taky chrání před osteoporózou a ucpáváním žil, takže nás chrání před mrtvicemi a infarkty.

  4. ratka napsal:

    nikdy jsem hormony nejedla. Ani HA. A doufam ze nebudu muset jist ani hormony po prechodu.(aby to bylo jako pred) Ale clovek nevi co ho bude vsechno jeste cekat.Dnes jsem se vzbudila zpocena ale nevadilo mi to. Naopak. Bylo mi to prijemne.

  5. Mirka napsal:

    Jistě!Potit se je zdraví prospěšné! Vylučují se jedy…

  6. ratka napsal:

    Mirko :o)Presne to si rikam taky a lebedim si ve sve zpocenine.

  7. Mod. napsal:

    Mirko:-)nevím no, rozložené věci mi smyslné nepřipadají:-) a když už jsme teda u těch krajních intimností, je to taky důvod, proč jsem odjakživa používala výlučně tampóny.Neříkám hormony ANO za každou cenu, nebo co nejlevnějc na předpis:-), říkám, že hladinu hormonů je dobré sledovat.ratko , taky jsem žádné hormony nikdy nejedla, ale nevylučuju, že s tím jednou začnu:-)

  8. Mirka napsal:

    Mod.takže…ještě hloubš do krajních intimností:http://www.intimnosti.cz…anek=240

  9. Mod. napsal:

    Takhle hluboko bych nešla:)))

  10. Mirka napsal:

    Jak mám tu hladinu hormonů sledovat?

  11. ratka napsal:

    Ten odkaz o menstracni krvi je uzasny. Diky.

  12. Mod. napsal:

    Mirkono to musíš občas k doktorovi:-)). Já teda chodím 1x do roka na pravidelnou gynekologickou a 4x do roka mi odebírá krev moje praktická doktorka, a krom všech jiných hodnot, mi nechává kontrolovat i hladi všech hormonů, včetně hormonů štítné žlázy.

  13. ratka napsal:

    a co to znamena pro tebe Mod, ze kdyz budes mit neceho malo tak ti to doktor napise v praskach? Treba ty estrogeny?Me naopak prijde ze mam ted vic zenskych hormonu nez driv. Anebo mi zmizely ty muzske. Narostla mi prsa :o)) Sama od sebe.

  14. Mod. napsal:

    ratkovětšina prsouch obsahuje zejména tukovou tkáň:-)V práškách, nebo třeba v náplastech, netuším:-), poslední vyšetření krve mám z října a zatím prý mám všeho tak akorát.

  15. ratka napsal:

    ja to asi necham na prirodu. Zatim se mi to osvedcilo se do ni zbytecne nemichat.Jo to s tou tukovou tkani asi bude pravda :o))Driv jsem byla vychrtla. Ted akorat (dle meho nazoru :o)))

Zanechat Odpověď

