MŮJ PRAKTICKÝ LÉKAŘ

by mě prakticky neznal, nebýt toho, že mým praktickým lékařem je manželka bratra mé matky a zároveň sestra otce mých prvních synů.
Já a můj strýc Josef jsme si vzali sourozenecký pár.

Tedy můj praktický lékař je moje teta a švagrová v jedné osobě. Míla.

Její ordinaci jsem navštívila jen jednou. Před patnácti lety. Píchla mi povinný tetanus. Letos jsem ani do ordinace nedošla, jen jsem Míle sdělila, že letos mi tetanus přišla píchnout přímo do domu sestra manželky mého bratra Jana, tak ať si Míla zapíše, že už jsem píchnutá a že tedy zase za patnáct let.

Před tím vším jsem byla u lékařky někdy ještě v dětství nebo v mládí na nějaké povinné preventivní prohlídce.
Míla mi dokonce podezírala, jestli nechodím k někomu jinému, praktickému. Nechodím.

K praktickému lékaři nechodím ani preventivně, i když právě na prevenci já věřím. I když si myslím, že práce lékařů by měla spočívat hlavně v té prevenci.

Kromě toho, že se nenechávám zkoumat, ale prevenci nezanedbávám. Dbám na to, aby moje tělo dostalo pokud možno všeho, čeho si žádá.

2 comments on “MŮJ PRAKTICKÝ LÉKAŘ

  1. aleff napsal:

    jo jokdyž jsem v 2006 měnil zaměstnání, musel jsem se dostavit k závodnímu lékaři kvůli nástupní prohlídce. domníval jsem se, že prohlídka = že mě prohlédne, ale nikoli! chtěli si prohlédnout pouze mou kartu. kontroval jsem, že žádnou nemám, že jsem byl v r.2000 u lékaře, protože mi bylo bllbě, tehdy jsem zjistil, že se nějak změnil systém zdravotnictví, protože podmínkou šetření byl podpis nějakého papíru, že dotyčný lékař bude mým praktickým lékařem a od té doby nic. nastala neřešitelná situace, neboť závdního lékaře nezajímal můj zdravotní stav, ale kaarta a já nějak nenašel způsob, jak prokázat, že jsem posledních cca dvacet let kromě zubaře služby lékařů nepotřeboval. tak jsem byl přijat bez vstupní prohlídkyy a časem see v mé kartě objevilo, že jsem vstupní prohlídku absolvoval :o)připomnělo mi to památná slova mého dřívějšío šéfa, který se vyjádřil ve smyslu, že nejdůležitější jsou reeporty – A JSOU! :o))))

  2. Mirka napsal:

    Právě proto je sem pravidelně podávám.

Zanechat Odpověď

