Naladěna Ladislavem

„Svět je absolutní hříčkou Mé osobní Vůle. Svět je to, co v každý okamžik já z něho míti chci.“

Právě jsem našla pero, co jsem ho hledala. Našla jsem ho v objektu od kováře Píši, ukovaného z válečných zbytků z dob válek Prusko-rakouských.

TRAUTENAU 1866.

Jsem šťastná!

2 comments on “Naladěna Ladislavem

  1. Fazole napsal:

    Mirko, stalo se mi v pátek obdobné – viz http://mikrousi.smyslzivota.cz

  2. aleff napsal:

    ad láďa klímatohle napsal:“proto žije červ, aby trpěl“a tohle též“Vše snaží se a plahočí, touží a děsí se, doufá a zoufá, jásá a naříká pro něco, co nejen theoreticky „jest“ ničím, ale co i prakticky V NIC se paralysuje…“dvě věty a jiným nestačily ani celé životy, aby pochopili .. :o) není nad vypjatý egossolismus :o)

Zanechat Odpověď

