PO KOM SE MI ZASTESKLO

Když jsem jedla nezralé třešně.

Po mojí panence, i když jsem si s ní nikdy nehrála. A po panence mojí kamarádky Blanky, kterou měla nejspíš společnou se svojí starší sestrou Dášou. Protože na to, že by měly panenky dvě, si nepamatuju. Zastesklo se mi i po tý jejich panence, přestože vypadala jako na červeně-zrzavo obarvená důchodkyně.

I já měla jen jednu panenku.

Jak se to vůbec přihodilo, že už ji nemám?

2 comments on “PO KOM SE MI ZASTESKLO

  1. aleff napsal:

    :o)po dohodě se sestrou jsem její panence, se kterou si již nehrála odebral mrkací oko, zasadil jsem ho krvavě červeného prstence z moduritu, který jsem pro ten účel vyrobil a nosil jsem ho na prvním stupni základní školy na krku – pochopitelně z toho vznikl průser a poznámka na dva odstavce – zřejmě to urazilo jakýsi jemnocit naší učitelky :o))

  2. Mirka napsal:

    Malý surrealista?

Zanechat Odpověď

