Stejné pocity ze mě mít nebudou

Moje děti. Věřím tedy…

Ty pocity, které ve zkratce popsat nedokážu. A jinak, než ve zkratce, já psát neumím.

Právě jsem se vrátila do Prahy. Po týdnu, skoro celém týdnu, stráveném v jedné jediné místnosti za záclonami deště se svou maminkou. Moje maminka mě miluje. Taky ji miluju. A docela jistě by se pro mě i rozkrájela.

V tuhle chvíli se ale, nenapravitelně snad až, cítím být rozporcovaná já.

 

 

Kdybych neznala svoji maminku, propagovala bych vícegenerační spolužití.

One comment on “Stejné pocity ze mě mít nebudou

  1. Manželka napsal:

    Ano,myslím, že to znám. Ale bohužel mi chybí ta tvá VÍRA, že moje děti ze mě stejné pocity mít nebudou… Já se místo toho bojím. Ale to bude asi tím, že mi také chybí tvá moudrost. Škoda.

Zanechat Odpověď

