Hrajeme si na králíčky aneb Mám to dobře zařízeno

Oblíbená hrana králíčky.

Oblíbená hra na králíčky.

Oblíbená hra na kálíčky

Králíček Hanušek.

Mrkvičku mají nejraději.

Mrkvičku mají nejraději.

Šťastný králíček.

Šťastný králíček.

A takhle vydrželi třeba půl dne.

A takhle vydrželi třeba půl dne.

4 comments on “Hrajeme si na králíčky aneb Mám to dobře zařízeno

  1. Neber to zle, ale první co mne napadlo bylo: to tak vidět sociálka! :o)))

  2. KLÁRA napsal:

    přesně tak, napadla mě kauza Kuřim, i když děti vypadají pěkně a šťastně.

  3. Mirka napsal:

    Tak to mě nenapadlo. Stejně si už na králíčky hrát nemůžeme. Klícku nám zabrala činčila.

  4. Manželka napsal:

    Chudinky děti! :-)))))

Zanechat Odpověď

