Tam, kde Aleš pěstuje holuby

statek 10
Když se na statku sejdeme k oslavování:
statek 1
statek 8
statek 6
statek 5
statek 4
hanus a evicka
 
13 comments on “Tam, kde Aleš pěstuje holuby

  1. Kashika napsal:

    Koukám,… že ještě chvíli a zaberete Strahov :-)Mirko, napsala jsem Ti u Zuzky reakci na reakci ke článku o domečku, koukni tamhttp://kainis.bloguje.cz…lgie.php

  2. Mirka napsal:

    Kashiko!Příští oslavování…s vámi!

  3. Kashika napsal:

    Jůůůůůůů! Se těšim….! Já. Introvert.:-)))

  4. Anonymní napsal:

    Bezva statek s bezva akcí!!!A Kashika introvert – to mě fakt pobavilo :-)

  5. Kainis napsal:

    Pro inkognito:Kashika občas tak žertuje. Jakože je introvert. A samotář.

  6. Kainis napsal:

    Mirko,budeš mi muset ty děti zařadit. Já nevím, kdo ke komu patří. Takovejch lidí…a já jsem trošku to…plachá.

  7. Kainis napsal:

    Jsem tadya pilně čtu. Ale nechci psát komentáře k jednotlivým článkům, musela bych si to poznačovat, abych našla reakce.Při čtení o krbu, si vždycky vzpomenu na film Krb bez ohně. Předlohu k němu prý napsal nějaký náš předek (muž pod ženským pseudonymem), musím se zeptat mámy. A hrála v něm Hana Vítová, ta k nám do rodu taky patří. Ale to odbočuju.Krby mě taky přitahujou, staršně moc. Sice žádný nemám, ale když si tak sním o pohodičce, vždycky tam je.Jsem ráda, že se Ti podařilo žít život, ve kterém jsi šťastná. Jen s tou svobodou, kterou popisuješ, bych si já nevěděla rady. Takhle svobodně bych žít neuměla. A snad ani nechtěla. Já potřebuju svobodu ve dvou, jestli můžu použít tento termín. Potřebuju to, co Ty odmítáš – někým prorůstat a být prorůstána, vedle někoho usínat a budit se s ním, sdílet samotu ve dvou, někomu patřit a někoho mít, mít společné soukromí, říkat my. A konečně, konečně to mám. Jsem v takovém soužití jak ryba ve vodě.Nevím proč, ale při čtení Tvých blogů hodně často myslím na Hrabala a Gelnera.Spíš víc na Gelnera. Ty jsi jeho verše.A taky na Michala, protože si myslím, že spolu umíte mluvit i mlčet.Jdu pokračovat ve čtení a pocity zase za pár dní shrnu.P.S. – Kashika si Tvůj styl psaní úplně zamilovala.

  8. Mirka napsal:

    Kainis,žiju jeden z mnoha životů, které jsem mohla žít. Rozhodly náhody.Štastná bych byla ale nejspíš ve všech.A jsem šťastná teď..i za vás…rozradostnily jste ještě víc moje dny.O Haně Vítové to vím.A "Krb bez ohně"?Našla jsem si:Námět: román Maryny Radoměrské…takže žádná Maryna…Zajímá mě všechno o našem rodě.

  9. Kainis napsal:

    Mám to taky!!!!Ten pocit, že jsou všichni starší než já.Myslela jsem, že to je tím, že nemám děti, takže nevidím jak dospívají a já vedle nich stárnu. Už si to nemyslím. Ty to máš taky. I s dětma.Jo, a taky bych chtěla žít na horách. Ta vaše roubenka je prostě skvělá!!!Dost jsem se nasmála tomu, jak Tě máma vezla domů a krouhla to do satelitního městečka. Úplně ji vidím. I slyším. Její chraplavý hlas je nezapomenutelný.

  10. Mirka napsal:

    Kainis,měla bys vkládat odkazy na ty moje články, které komentuješ…zajímalo by mě…co jsem to vlastně napsala.

  11. Kainis napsal:

    Tak jo. Budu odkazovat.Jsem teprve v dubnu 2007. Čtu pozorně a nepřeskakuju.A chodím kvůli tomu pozdě spát.Někdy se směju, někdy přemýšlím a někdy přímo zírám. A všimla jsem si, že často přehazuješ obvyklý slovosled. Toho jsem si všimla kdysi ve filmu Kalamita.

  12. Mirka napsal:

    Kainis,Teď se směju zase já.A jsem ráda, že jsem s tím psaním začala a…pokračuju!…navzdory všemu a všem.

  13. Kainis napsal:

    Já jsem MOC ráda,že si s tím psaním začala. Mělas psát už dávno. To by mi k Tobě sedělo – spisovatelka na volné noze. Vydávali by Tě v exilu a já bych četla tajně Tvoje knihy sem pašované. Měla jsem v mládí kamarádku a s ní chodila mezi lidi, který občas popisuješ. Třeba tady (http://mirka_langerova.bloguje.cz… Dokonce jsem se s ní dostala do Jazzové sekce. Se divím, že jsme se někde nepotkaly…Tak Miru, pokračuj!!!

Zanechat Odpověď

