Napsal mi: „Co děláš ráda?“

Já mu odepsala, že mu neodpovím. Že musela bych napsat jen jedno jediné slovo nebo slov tisíc.

„Čekám na těch tisíc slov,“ odepsal.

Sedla jsem si před krb do křesla a věděla jsem, že se jich nedočká.

23 comments on “Napsal mi: „Co děláš ráda?“

  1. Mirka napsal:

    Včera večer, vyšvihla jsem tenhle nic neříkající zápisek a ráno ho přepisovala…A stejně!…neřekla jsem, co říct jsem chtěla:
    Že vlastně dělám jen to, co dělám ráda.
    Takhle jsem to nejspíš dělávala ode vždy. Jenže! Už si nemyslím, že je to "hřích.

  2. Kainis napsal:

    Miru,< já četla i tu večerní verzi a dobře jsem odhadla, že děláš jen to, co děláš ráda. Já se snažím, abych to, co dělám, dělala ráda. Někdy to nejde. Občas dělám i něco nerada.

  3. ratka napsal:

    jeee, ja taky :o)) To co delam touzim delat rada. A to co nerada se snazim vyresit. Nejak.

  4. Kainis napsal:

    Ratko, to bych taky ráda nějak vyřešila, ale třeba frontu na poště za mě nikdo neodstojí a zatím se mi nedaří najít si v tom zalíbení :-)

  5. Mirka napsal:

    Fronta na poště mi nepřekáží. Nepokrytě pozoruju lidský typy…

  6. aleff napsal:

    Ale ale ..tohle vypadá jako "introvertní exhibicionismus" :o)) .. otevřené dveře do nekonečných dálek duše a kdož se tím směrem vrhne, stane se pouhou hříčkou tvých her :o)

  7. aleff napsal:

    Vodnářky se pohybují na hranici mezi šílenstvím a genialitou a zvlášť v jejich hlavičkách se jedno mění v druhé tak rychle, že běžný smrtelník jen zalapá po dechu.

  8. ratka napsal:

    Kainiskdyz se tomu nelze vyhnout tak v tom najit zalibeni. nevzpecovat se. naopak poddat se. jak pise Mirka, muze to byt celkem sranda :o))

  9. Kainis napsal:

    No jáse snad na tu poštu začnu těšit :-)Miru, pozorovat týpky a pak to bravurně sepsat uměl Hrabal a umíš Ty. Mě tohle nějak minulo. Ratko, já vždycky nějak zapadnu do tý šedivý fronty a koukám, abych byla venku a chytá mě tam panika ze ztracenýho času.

  10. Mirka napsal:

    Introvertní exhibicionismus.V tom je právě kouzlo…psaní.Kdybych nebyla introvertním exhibicionistou…nepsala bych.

  11. ratka napsal:

    ja nevim co jsem, ale jedno je jiste. nikdy se sama se sebou nenudim. A sama sebe mam porad. I ve fronte. Skrzeva sebe muzu poznavat jine. nebo skrzeva jine sebe.

  12. Kainis napsal:

    Jednoho introvertního exhibicionistu mám doma a druhýho tady.Miluju introvertní exhibicionisty a vrhám se do dálek jejich duší…

  13. Kashika napsal:

    Trochu se mi zdá, Kainis, že seš tak trochu jeden z objektů, který Mirka v tý frontě pozoruje.To je fajn, holky, že si brzo konečně (zase jednou) pokecáte osobně. Miruška by tak mohla, částečně, dojít svýho jistýho poštovního … naplnění. :-)))

  14. Kainis napsal:

    Kashí,myslíš, že kdybysme se s Mirkou neznaly, že by se mnou ve frontě na poště rozvedla diskuzi? Takovej jsem týpek? To by mě těšilo :-)

  15. Mirka napsal:

    Kashiko,naplnění…už jsem skoro došla.Jen…nesmíš žárlit.Všechny ženy mých bratranců na mě žárlily.

  16. Mirka napsal:

    Ratko,kdyby Tvůj komentář měl háčky a čárky…jsem to já!

  17. Kashika napsal:

    Miru,neboj. Žena Tvé sestřenice na Tebe nežárlí. Ona je hodně emotivní, takže kdyby začala, to by to lítalo :-)

  18. Mirka napsal:

    :-)))

  19. Mirka napsal:

    Trochu ale…z toho cítím…výhrůžku. Jakousi.

  20. Kainis napsal:

    NééééKashika to jen nějak divně zformulovala, ale myslela to v dobrým.Ona nechodí kolem horký kaše a nepíše náznaky a jinotaje. Vybalila by to naplno a s plnou parádou :-)

  21. Mirka napsal:

    To byl vtípek…

  22. Kainis napsal:

    Mimochodem –– to je jedna z věcí, kterých si u ní vážím.

Zanechat Odpověď

