Mlčeti zlato?

Jen zřídkakdy lituju toho, co jsem neřekla.

Tak o tomhle jsem začala psát. O tom, jak se začnu zdokonalovat v mlčení…kterým nic nezkazíš.

Jenže! Jak tak píšu, uvědomuju si čím dál víc, že s tím MLČETI ZLATO to není zas až tak jednoznačný.

Mlčení nic neřeší. Nevyřeší. A neschopnost komunikace docela jistě likviduje vztahy. Nejen partnerské a přátelské.

Tak jsem smazala, co jsem napsala a za MLČETI ZLATO připsala otazník.

Došlo mi totiž, že zřídkakdy lituju toho, co jsem neřekla, protože říkám všechno. Skoro všechno.

Skoro všechno…říkat úplně všechno, co si myslím…komu by to prospělo?

2 comments on “Mlčeti zlato?

  1. kandat napsal:

    Souhlasím . . .I když se taky snažím trochu předělat. Nejhorší je rozhovor s inteligentním introvertem. No moc mi to nejde.

  2. ratka napsal:

    Jsou reci ktere bych vest nemusela. Takove ty premoudrelechytrolinske reci kdy jiz pri jejich vedeni se citim divne … Nekdy prestanu v pulce vety a jen mlcim. Tyhle mudrlanskochytrolinske reci jsou otravne. A ja nechci okoli otravovat.

Zanechat Odpověď

