Uvolněné úřednice

…jejichž věk se ani nepokouším odhadnout.

Dneska jsem měla, já…veskrze neúřední, úřední den.

Od rána až do večera obcházela jsem úřady.

 

Zrána, to asi bylo ještě úřednicím do zpěvu, sedím a čekám jedné za zády. Až vyplní počítačový dotazníček.

Barvená blond. Sponkovitě načesaná. Výraz přinasraný /marně jsem hledala jemnější a stejně výstižný výraz/. Možná se jí změnil ve chvíli, kdy hlasitě spustila spolu s Maruškou Rottrovou:

„Ach, lááásko, voníš deštěm
tady si řek

Myslím, že vííítr tehdy vááál, vííítr vááál.“

„Sakra! To je to pomalý!“ klepe svraštělými pařátky s barvenými nehty o myš.

A znovu se přidává k Marušce:

„Jak dlouho dlouho ještě
půjdu ti vstříííc

Člověk je velmi krááátce živ krááátce živ.

 

 

 

K večeru pak na jednom živnostenském úřadu přisedla jsem si k jedné už na pokraji spánku.

 

„Uáááááá…uáááááá…“ zíve hlasitě. Velmi hlasitě, pohodlně opřena v křesle. Vypouknuté břicho v upnutém svetříku nepokrytě vytrčené.

„Ukažte, co to tu máte…uáááááá…?“

Předkládám dokumenty.

„Uáááááá…uáááááá…takže?…chcete tu živnost zrušit?…uáááááá…a proč?…to nechápu…no…to je jedno…uááááááá.“

 

Jak mi vysvětlil jeden velmi mi blízký:

„S Tebou se cítí prostě každej uvolněně…“

3 comments on “Uvolněné úřednice

  1. JANOVA napsal:

    Buď ráda,že se projevila pouze zíváním, mohla se uvolnit více.Bodejť by nebyla unavená v přetopené místnosti.MSF

  2. KLÁRA napsal:

    Krásné popsáno, včetně pařátků, jojo pařátky dneska u slepiček fakt frčí.

  3. Janek napsal:

    Nedělat na úřadě……tak se směju. Spousta úředníků ale docela dost kmitá, ať už při vyřizování věcí občanů nebo v jiné chvíle… Hezký článek :)

Zanechat Odpověď

